نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

به نظر می رسد که تلفن شما واقعا می تواند شما را وسوسه کند تا تلاش کنید که به شبکه های ناامن دسترسی پیدا کنید.
همه ی ما میدانیم که وصل شدن به شبکه های ناامن وای فای ایده ی بسیار بدی می باشد، اما تلفن شما هر روز در این زمینه به شما هشدار نمی دهد. براساس گفته های تست کننده ی بتای اپل در فلوریدا یعنی جب استوارت، iOS 10 ، دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد.
پس از وصل شدن به یک شبکه ی باز، iOS 10 به نمایش "توصیه های امنیتی" به همراه یک اطلاعیه در زیر نام شبکه و در قسمت تنظیمات منوی وای فای می پردازد. زمانی که یک کاربر، بخش توصیه های امنیتی را باز می کند، با اطلاعیه ای روبرو می شود که "شبکه های باز از هیچ گونه امنیتی برخوردار نیستند و تمام ترافیک های شبکه را آشکار می کنند". همچنین پیشنهاداتی به منظور تنظیم روتر شما جهت استفاده از رمزگذاری AES برای شبکه ارائه داده می شود.
همان طور که استوارت اشاره می کند، این مسئله به عنوان یک فرصت از دست رفته به نظر می رسد، یعنی هشدار دادن به کاربران پس از آن که آن ها به شبکه ی موردنظر متصل شدند، اما به هر حال به عنوان یک قدم مهم رو به جلو به منظور قرار دادن کاربران در امنیت و اطمینان پیدا کردن از این مسئله محسوب می شود که آن ها درک می کنند که چرا آن چه که آن ها در حال انجام دادن آن هستند از کاربردهای بااهمیتی برخوردار است.


برچسب هاWiFi networksiOS 10
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مصرف ترافیک در iOS؛ مقصر Wi-Fi Assist نیست، تنظیمات خود را چک کنید