تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

اگر می خواهید یک دوربین ارزان قیمت که بتوانید با آن خیلی راحت عکس بگیرید، دوربین PowerShot Elph 350 HS شرکت کانن (canon) یک گزینه مناسب به حساب می آید. گروه تحقیقاتی The Wirecutter پس از 32 ساعت بررسی 24 مدل دوربین مختلف و گرفتن عکس های زیاد با این دوربین ها، مدل فوق را مناسب تشخیص داده است. کار کردن با این مدل نسبت به بقیه ساده تر بوده و توانسته عکس هایی با رنگ بندی بهتر و نیز کیفیت بالاتر در شرایط نور کم بگیرد.


البته گوشی های هوشمند تا حد زیادی دلایل منطقی برای خرید دوربین غیرحرفه ای را از بین برده اند، با این حال هنوز هم کسانی هستند که یک ابزار مخصوص عکاسی را ترجیح می دهند. یک مزیت بزرگ دوربین عکاسی مستقل نسبت به دوربین گوشی این است که می توانید از لنز استفاده کنید، به خصوص اگر امکان نزدیک شدن به سوژه را نداشته باشید. همچنین دوربین های عکاسی قیمت کمتری دارند، پس در صورت خراب شدن کمتر دچار ناراحتی خواهید شد.


دوربین عکاسی HS 350 قدرت زوم 12x دارد و نویز عکس ها را به میزان ISO 800 نگه می دارد که کاملاً قابل قبول است. علاوه بر این، مهندسان کانن تلاش کرده اند سرعت شاتر را در نور کم بالا ببرند، تا عکس ها مات نیفتد. در پایان باید خاطر نشان ساخت مدل های بهتری هم در بازار وجود دارد، اما به نسبت قیمت و سادگی استفاده مدل مذکور یک انتخاب هوشمندانه است.


برچسب هاcompact camera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین GoFish...درست حدس زدید ... مانند یک GoPro برای ماهیگیری است.