موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۱ تير

توسعه‌دهندگان کمپانی Light گوشی هوشمندی را توسعه داده‌اند که می‌تواند با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل عکس‌برداری نماید. این گوشی هوشمند قرار است در نیمه‌ی دوم سال جاری، به‌ صورت رسمی رونمایی شود. در مورد قیمت این گوشی هوشمند، سازندگان مبلغ ۲ هزار دلار را پیشنهاد می‌کنند که البته به گفته‌ی کارشناسان، چنین محصولی با این ویژگی، مطمئناً بیشتر از قیمت اعلام‌ شده ارزش دارد. کمپانی Light شهرت زیادی در طراحی گوشی‌های مفهومی دارد و برای نمایش ایده‌های خود، نمونه‌های اولیه آن‌ها را تولید می‌کند.
کمپانی Light در سال ۲۰۱۵ گوشی هوشمند L16 را به بازار عرضه کرد. این گوشی مجهز به ۱۶ لنز است که ۱۰ حسگر آن قادر به تصویربرداری هم‌زمان اما با فاصله کانونی متفاوت هستند. Light L16 پس از ترکیب تمامی تصاویر یک تصویر ۵۲ مگاپیکسلی را در اختیار فرد قرار می‌دهد.
طبق اعلام رئیس این کمپانی، گوشی هوشمند جدید مجهز به ۹ دوربین است که قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل را دارد. لنزها به‌ صورت هم‌زمان اما با فاصله‌ی کانونی متفاوت از منظره‌ی مورد نظر عکس‌برداری می‌کنند. این ویژگی سبب ایجاد عمق در تصویر ثبت‌ شده خواهد شد و پس‌ از آن پردازنده تمام تصاویر ثبت‌ شده را ترکیب و به یک عکس واحد تبدیل می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه