گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ اسفند

بنیانگذار واتس‌اپ، Brian Acton، به عنوان سخنران، اوایل این هفته در کلاسی در دانشگاه استنفورد حاضر شد. در آنجا وی درباره‌ی تصمیم فروش این شرکت به فیسبوک صحبت کرد و از دانشجویان خواست حساب‌های فیسبوک خود را ببندند.
بر اساس گزارش Buzzfeed News،  سخنرانی Acton در یک دوره‌ی کارشناسی به نام Computer Science همراه با یکی دیگر از کارمندان سابق فیسبوک، Israni، موسس She++ بود. Acton ابتدا در مورد اینکه چرا واتس‌اپ را به فیسبوک فروخته صحبت کرد، پس از آن درباره‌ی دلیل ترک این شرکت گفت، و در نهایت این اقدام را که در آن کسب درآمد بر حریم شخصی کاربران اولویت داده شده را مورد نقد قرار داد.
وی در طول صحبتش اشاره کرد، شرکت‌های فناوری و شبکه‌های اجتماعی بزرگ همانند اپل و گوگل سخت تلاش می‌کنند محتوای خود را تعدیل کنند. وی گفت: "این شرکت‌ها برای انجام چنین کارهایی مجهز نیستند". "ما به آن‌ها این قدرت را می‌دهیم. این همان قسمت بد است. ما محصولات آن‌ها را می‌خریم. در وب‌سایت‌هایشان ثبت نام می‌کنیم."
Acton از زمان ترک این شرکت در سال ۲۰۱۷ در مورد مسایل مربوط به علاقه‌ی فیسبوک به کسب درآمد از خدماتش از این شرکت جدا شد. وی پیش از این نیز از مردم خواسته بود فیسبوک را حذف کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه