کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

Yoky Matsuoka که در ماه می سال جاری میلادی به منظور کمک به بخش تکنولوژی سلامت به Apple پیوسته بود، این شرکت را ترک کرد. Matsuoka به منظور هدایت تیم‌های سازنده‌ی نرم‌افزار HealthKit، ابزار CareKit برای مدیریت نیازهای پزشکی بیماران، فریم‌ورک ResearchKit برای انجام مطالعات پزشکی از طریق دستگاه‌های Apple و دیگر الگوریتم‌های یادگیری ماشین به این سمت منصوب شده بود.
Matsuoka بایستی به Jeff Williams، مدیر اجرایی Apple که تیم‌های مرتبط با Apple Watch، تحقیقات سلامت و اپلیکیشن‌های fitness را که نیز نظر وی مدیریت می‌شد، گزارش می‌داد.
Matsuoka پیش از پیوستن به Apple، هدایت پروژه‌های تحقیقاتی و تکنولوژیکی آزمایشگاه Nest در شرکت Alphabet Inc را به عنوان معاون اول بر عهده داشته است. وی بیشتر به خاطر تلاش‌های وی برای توسعه‌ی تکنولوژی که ترموستات Nest را قادر به تنظیم بر اساس المان‌های محیطی و سابقه‌ی کاربری آن می‌کند، شناخته شده است. Matsuoka در زمینه‌ی فعالیت‌های رباتیک نیز پیشگام بوده و موفق به کمک به اختراع دست انسان‌نمای رباتیکی شده است. وی همچنین یکی از بنیان‌گذاران Google X، آزمایشگاه تولیدکننده‌ی Google Glass، بوده است.

برچسب هاYoky MatsuokaApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد