گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ آبان

پس از بررسی نیویورک تایمز در ارتباط با میزان جدیت برخورد فیسبوک با دخالت روسیه در پلتفرم آن، این شرکت گزارش شش ماهه‌ی Community Standards Enforcement را منتشر کرد و فرایند حذف اکانت‌های تقلبی، سخنان نفرت‌آمیز، هرزنامه‌ها، و دیگر محتواهایی که سیاست‌های آن را نقض می‌کردند با جزئیات توضیح داد.
فیسوک گفت در شش ماهه‌ی جاری، ۱.۵ میلیارد حساب جعلی را کاهش داده است، این میزان در شش ماهه‌ی قبل از آن حدود ۱.۳ میلیارد حساب کاربری بود. فیسبوک گفت، در این بین، بیش از ۹۹.۶ درصد از حساب‌های کاربری جعلی به صورت فعال قبل از گزارش کاربران درباره‌ی آن‌ها، شناسایی و حذف شدند.
فیسبوک می‌گوید همچنان تخمین می‌زند حدود ۳ تا ۴ درصد از کاربران فعال ماهانه در سه ماهه‌ی دوم و سوم ۲۰۱۸ در دسته‌ی حساب‌های کاربری جعلی قرار دارند. فیسبوک اولین‌بار گزارش Community Standards Enforcement را در ماه می سال جاری منتشر کرد، و با این گزارش جدید، حالا برای اولین‌بار تعداد محتواهایی که بر علیه آن‌ها اقدام شده و نقض‌کننده‌ی استانداردهای فیسبوک بودند را می‌گوید. در سه ماهه‌ی سوم، فیسبوک اعلام کرد اقدامات آن شامل ۲.۱ میلیون بخش از محتواهایی شدند که برخلاف سیاست‌های آزار و اذیت و زورگویی شرکت بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه