سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

دور زدن فروشگاه Google Play دقیقا بازی برد و باخت برای Epic نبود، اگرچه حقیقت دارد که Fortnite اساسا یک بازی پول‌ساز است. اما حتی با لحاظ کردن استانداردهای خوده بازی، Fortnite سه هفته پس از عرضه برای اندروید، اعداد و ارقام شگفت‌انگیزی را گزارش کرد.
در هفته‌ی جاری و پست وبلاگ منتشر شده‌ای، Epic خاطر نشان ساخت این بازی محبوب به طور گسترده‌ای از مرز ۲۳ میلیون بازیکن بر روی سیستم‌عامل‌های موبایل گوگل گذشت، این رقم جدا از ۱۵ میلیون نصب از APK است. این آمار ۲۱ روز پس از اینکه این عنوان بر روی این سیستم‌عامل نصب شد، به دست آمد.
این خبر هم مانند هر خبر دیگری از Fortnite، به معنای پول بسیار زیاد برای Epic است. با این حال، این موضوع به خصوص در این مورد صدق می‌کند که راه‌اندازی Fortnite بر روی اندروید به معنای قطع ۳۰ درصد از درآمد گوگل از این بازی است.
علاوه بر آمارهای ارائه شده، Epic به برخی تلاش‌ها برای مقابله با تهدیدات مخرب بالقوه اشاره کرد – موضوع مربوط به تهدیدات، با توجه به عدم توزیع این بازی از طریق کانال رسمی گوگل مطرح شد.
این شرکت در پست خود نوشت "تاکنون این شرکت ۴۷ اقدام جدی در مقابل وب‌سایت‌های غیر مجاز اندروید برای Fortnite انجام داده است."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه