ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

به گزارش فارس، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه ۲۰۰ دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است، گفت: سیم‌کارت توریست‌های خارجی بعد از خروج از کشور غیر قابل استفاده است.
حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه   ۲۰۰ دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است ، گفت: با برنامه‌ریزی و همکاری با مراجع قضایی در طی ۳ سال گذشته تاکنون نسبت به تعطیلی نزدیک به ۲۰۰ دفتر خدمات مشترکین را به دلیل تخلفات در فروش و ثبت سیم کارت اقدام کردیم.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان  تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای پیشگیری از مزاحمت‌های پیامکی و صوتی بررسی عملکرد و رصد فعالیت دفاتر خدمات مشترکین بود که در مدت ۳ سال گذشته مراکزی که به نمایندگی از دفاتر خدمات مشترکین خلاف ضوابط و قوانین فعالیت می‌کردند را شناسایی کرده و از ادامه ارائه خدمات آنها که نزدیک به  ۲۰۰ دفتر بود جلوگیری کردیم.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: جلسات و همکاری خوبی با موضوع  پیشگیری از مزاحمت‌های تلفتی با پلیس فتا و دادستانی داریم اما همچنان نیازمند قوانین جدید بازدارنده در این حوزه هستیم.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه