اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۲ آذر

افرادی آشنا با روند این سرویس گفتند، Google Hangouts از سال ۲۰۲۰ از دسترس کاربران خارج می‌شود. هر چند این خبر جای شگفتی ندارد، چراکه گوگل عملا توسعه‌ی این برنامه را بیش از یک سال است که متوقف کرده است. بنابراین، با ورود به سال ۲۰۱۹، استفاده از این برنامه‌ی چت قدیمی به پایان می‌رسد.
در بهار گذشته، گوگل راهبرد اصلی‌اش برای نشان Hangouts را در مورد استفاده‌ی سازمانی با Hangouts Chat و Hangouts Meet اعلام کرد، بنابراین با توجه به کاهش مصرف‌کنندگان از این اپ، برای مدت زمانی طولانی، امیدی به آینده‌ی آن نبود. در عین حال، متعاقب مشکلات Allo، گوگل تلاش‌های پیام‌رسانی مرتبط با کاربرانش را به Android Messages منتقل کرد.
با توجه به اعلام پایان فعالیت و توسعه‌ی این برنامه، بسیاری از کاربران استفاده از آن را متوقف کردند. اما Hangouts همچنان گزینه‌ی چت غالب در جیمیل بر روی وب است. بررسی‌های اخیر نشان می‌دهند که با توجه به اشکلات عملکردی، این برنامه به مراحل پایانی فعالیت‌های خود رسیده است.
همانطور که اشاره شد، Hangouts به عنوان یک نام تجاری در برنامه‌های G Suite، با نام‌های Hangouts Chat به عنوان یک برنامه‌ی ارتباطی تیمی و Hangouts Meet به شکل یک پلتفرم ویدئویی جلسات ادامه فعالیت می‌دهد. در همین حال، Google Voice هم که در ابتدا برنامه‌ای مستقل بود و سپس با hangouts ادغام شد، اوایل سال جاری به طراحی ابتدایی خود بازگشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه