ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

بیشترین دسترسی ایرانی‌ها به اینترنت از طریق شبکه‌ی وای‌فای است و بیشترین میزان دانلود نیز روی وای‌فای و سپس نسل ۳ موبایل انجام شده است.
به گزارش فارس، بررسی آمار منتشر شده توسط یک بازار برنامه‌های اندرویدی ایرانی که با هدف ارائه‌ی اطلاعات به فعالان این صنعت و کسب اطلاع از ظرفیت‌های صنعت برنامه‌های موبایل برای گسترش در کشور منتشر شده نشان می‌دهد در سال ۹۵ بیشترین میزان دانلود از این فروشگاه از طریق شبکه‌ی وای‌فای انجام شده است. در نیمه‌ی دوم سال ۹۵ بیش از ۶۰ درصد کاربران حداقل یک بار از اینترنت وای‌فای برای دانلود از این فروشگاه اپلیکیشن استفاده کرده‌اند.
میزان درصد دسترسی کاربران به شبکه‌ی نسل دو ۱۰ درصد، نسل سه ۴۰ درصد، نسل چهار کمتر از ۱۰ درصد و وای‌فای ۶۰ درصد بوده است. جمع درصد دسترسی کاربران به‌ دلیل اینکه بخشی از کاربران از چند نوع شبکه استفاده کرده‌اند بیش از ۱۰۰ درصد است.
همچنین حجم دانلود از شبکه‌ی نسل دو کمی بیشتر از صفر درصد، از شبکه‌ی نسل سه کمی بیشتر از ۳۰ درصد، از شبکه‌ی نسل چهار ۶ درصد و از شبکه‌ی وای‌فای کمی کمتر از ۶۰ درصد بوده است. این ارقام نشان می‌دهند بیشترین حجم دانلود به شبکه‌ی وای‌فای و سپس نسل سه موبایل اختصاص دارد.
درصد خطا در دانلود کاربران از شبکه‌ی نسل دو اندکی کمتر از ۸۰ درصد، در شبکه‌ی نسل سه کمی کمتر از ۱۰ درصد، در شبکه‌ی نسل چهار ۳ درصد، در شبکه‌ی وای‌فای ۱۵ درصد بوده است. این نتایج نشان می‌دهد کاربرانی که از شبکه‌ی نسل دو برای دانلود از این فروشگاه استفاده می‌کنند حدود ۸۰ درصد مواقع با خطا مواجه می‌شوند. همچنین میزان خطای پایین شبکه‌ی نسل چهار هنگام دانلود قابل توجه است. براساس این اطلاعات در اسفند ۹۵ متوسط سرعت دانلود در شبکه‌ی نسل چهار حدود ۴/۳ برابر متوسط سرعت در شبکه‌ی نسل سه و ۲/۱ برابر متوسط سرعت در شبکه‌ی وای‌فای بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه