ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش مهر، مهدی الیاسی در مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان سلامت که از عصر امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اولین مجمع پیشگامان شرکت های دانش بنیان را در حوزه سلامت برگزار کردیم زیرا معیار انتخاب ما میزان فروش و تاثیر اقتصادی شرکت‌ها و میزان فعالیت‌های آن‌ها بوده است.

وی تاکید کرد: چشم انداز ما حمایت از مجموعه شرکت های کوچک و محصولات نیست بلکه شروع یک فعالیت بزرگ است که برای بزرگ شدن و رقیب پیدا کردن در منطقه و دنیا فعالیت می‌کنند.

الیاسی گفت: از ۴ هزار شرکت دانش بنیان، ۴۰۰ شرکت در اشل اقتصادی کشور بازیگران اصلی هستند؛ همچنین ۱۴ شرکت دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶۰ شرکت برتر با فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان و ۱۲۷ شرکت از این شرکت‌های دانش بنیان بالای ۵۰ میلیارد تومان فروش داشته‌اند که در این مجمع های پیشگامان اقتصاد دانش بنیان شرکت می‌کنند.

معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: میزان صادرات، اشتغال، میزان فروش، تاثیر اقتصادی، میزان فعالیت به عنوان شرکت های آینده ساز از جمله معیارهای انتخاب شرکت ها برای حضور در این مجمع پیشگامان به شمار می رود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه