کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

Travis Kalanick اعلام داشته است که اعتبار گواهی‌نامه‌اش به پایان رسیده است. شاید با ارائه‌ی خودروهای بدون سرنشین و افزایش استفاده از سرویس‌هایی چون Uber، اعتبار گواهی‌نامه‌ی تعداد بسیاری از افراد به پایان برسد و در فکر تمدید مجدد آن نباشند.
Uber می‌تواند در نهایت جایگزین تملک خودروی شخصی باشد. کاری که عملا این شرکت برای ۴۰ میلیون سرویس‌گیرنده‌ی خود در سرتاسر جهان انجام داده است. همچنین تنها در ماه گذشته، این شرکت بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد دلار به جیب رانندگان خود سود واریز کرده است؛ چرا که این ۴۰ میلیون  کاربر Uber، به‌طور ماهانه ۵۰ دلار برای حق اشتراک خود پرداخت می‌کنند.
رقبای Uber نه تنها شرکت‌هایی هستند که در صنعت حمل‌ونقل عمومی و تاکسی فعالیت دارند، بلکه بایستی برای سرویس‌های خودروهای بدون سرنشینی مانند Google و دیگر سازندگان سنتی خودرو، برنامه‌ای داشته باشد. حتی چند روز گذشته نیز Tesla اعلام داشت که سخت‌افزار مورد نیاز برای رانندگی خودکار را مهیا کرده است. در همین راستا، Uber واحد تحقیق و توسعه‌ای  جهت  ساخت خودروهای بدون سرنشین در Pittsburgh احداث کرده است. طبق Kalanick، این طرح تنها برای یافتن پاسخی زودهنگام برای عقب نماندن از رقبا عملیاتی شده است.

برچسب هاUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Maps با پشتیبانی از Uber به‌روزرسانی شد