نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

Microsoft Teams که به صورت جهانی در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد، در این هفته دو ساله می‌شود و به این مناسبت، مایکروسافت چندین خبر دارد: Teams هم اکنون توسط ۵۰۰ هزار سازمان استفاده می‌شود، و در لیست ۱۰۰ شرکت برتر Fortune در رتبه‌ی ۹۱ قرار دارد. از طرفی هشت ویژگی جدید هم به آن اضافه می‌شوند: Microsoft Whiteboard، Data loss Prevention (DLP) در چت‌ها و مکالمات، رویدادهای زنده، کپشن زنده، پس‌زمینه‌های سفارشی، ضبط هوشمند، و کانال‌های اختصاصی امن. سه مورد هم‌اکنون در دسترس هستند، دو مورد به‌زودی عرضه می‌شوند، و سه مورد اواخر سال جاری اضافه می‌شوند.
علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرد که خود شرکت هم برای کسب‌وکارش از Skype به Teams روی آورده. پس از چهار ماه، جابجایی داخلی ۱۸ هزار کارمند و فروشنده‌ی مایکروسافت به Microsoft Teams کامل می‌شود. در حال حاضر، مایکروسافت برای چت، تماس، و جلسات، به جز در کشورهایی که Teams مسدود است، از این سرویس استفاده می‌کنند.
هم اکنون Microsoft Teams به ۴۴ زبان در ۱۸۱ بازار قابل دسترس است. مایکروسافت همچنین پشتیبانی از نه زبان دیگر را در برخی زمان‌ها میسر می‌کند که شامل هندی، فیلیپینی، بنگالی، تلوگو، تمیل، مراتی، گجراتی، کنادا، و مالایالام (اکثر این زبان ها در بخش‌های مختلف هندوستان استفاده می‌شوند) هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه