کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

تمام توجه WeChat متمرکز بر آینده است. اپلیکیشن فوق‌العاده‌ی Tencent استراتژی‌های خود برای سال 2018 را در چهارمین رویداد سالانه‌ی WeChat رونمایی کرد و فراتر از خدمات پرداخت و پیام‌رسانی قصد دارد فرصت‌های جدید برای بخش اینترنت چین ایجاد کند.
زمانی که Allen Zhang، بنیانگذار و ریاست WeChat در این رویداد صحبت می‌کند، تمامی جامعه‌ی اینترنت چین شنونده‌ی آن هستند. او سخنرانی خود را با به چالش کشیدن شرکت‌کنندگان برای موفقیت خود در کسب نمره‌ی بالا به خاطر مینی گیم تازه راه‌اندازی شده‌ی "Jump-Jump" آغاز کرد، بازی نقطه‌ی عطفی برای این برنامه با نزدیک به یک میلیارد کاربر است.
WeChat سرویس عالی است که خدماتی از پیام‌رسانی گرفته تا پرداخت به وسیله‌ی موبایل و تجارت الکترونیک و انجام گیم را ارائه می‌دهد. با این حال، Zhang گفت که هدف او استفاده‌ی وسیع‌تر از WeChat است. در سال گذشته، WeChat عملگر "برنامه‌ی مینی" را عرضه کرد که وظایفی مانند برنامه‌ها را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن اجرا می‌کند و در این حالت فضایی از گوشی اشغال نمی‌گردد.
بر طبق گفته‌ی Hu Rnjie، هدایت‌کننده‌ی برنامه‌ی مینی، در حال حاضر بیش از 580 هزار برنامه‌ی مینی و 170 میلیون کاربر فعال ماهانه بر روی آن وجود دارد. Hu می‌گوید: برنامه‌ی مینی نام تجاری برای مدلی از تولید جدیدی است که می‌تواند به صورت یکپارچه آفلاین و آنلاین را به یکدیگر متصل کند. هر صنعتی که بتواند این مدل را درک کند، می‌تواند از مزایای فراوان آن بهره‌برداری کند، از جمله برای صنایع آفلاینی همچون خرده‌فروشی.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه