ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ بهمن

به گزارش مهر، سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای خدمات حمایتی و توسعه اشتغال برای شرکت های نوپا و غیرنوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۶ محور فعالیت را مشمول دریافت تسهیلات عنوان کرد.
سازمان فناوری اطلاعات در قالب اعطای تسهیلات وام وجوه اداره شده، حمایت از توسعه اشتغالزایی در شرکت های نوپا و غیرنوپای فاوا را در دستور کار قرار داده است تا به کسب‌وکارهای نوپا، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها، براساس مدل کسب‌وکارشان فرصتی داده شود تا ایده خود را برای مدت محدودی به آزمون بگذارند.
بر این اساس دبیرخانه وام وجوه اداره شده مستقر در سازمان فناوری اطلاعات ایران، ۶ محور را برای بهره مندی فعالان این بخش از تسهیلات، بازگشایی کرده است که متقاضیان می توانند با ثبت نام در این طرح ها در سامانه کارفا (irankarfa.ir) از این تسهیلات استفاده کنند.
حمایت از توسعه اشتغالزایی در شرکت های نوپای فاوا برای «توسعه اپلیکیشن»، برای «توسعه کسب و کار فاوا»، برای «توسعه بازی‌های موبایلی» و نیز حمایت از «توسعه اشتغال‌زایی در شرکت‌های غیر نوپا»، حمایت از «توسعه فعالیت‌های واحدهای صنفی حوزه فاوا» و حمایت از «توسعه پلتفرم های حوزه فناوری اطلاعات»، به عنوان ۶ محور مدنظر اعلام شده است.
این تسهیلات در یک فرآیند ۳۰ روزه قابل دریافت خواهد بود و بازپرداخت آن ۲ ساله است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه