گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

به گزارش آژانس خبری و تحلیلی Zenit، با توجه به وضعیت کنونی و نظر کارشناسان عرصه IT، تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۵ درصد کاربران از موبایل خود برای وبگردی و ورود به دنیای مجازی استفاده خواهند کرد.
آنها بر این باورند که با گسترش استفاده از تلفن های هومشند و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در این ابزار، گوشی های همراه محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده اند و به زودی جایگزین لپ تاپ ها خواهند شد. واقعیت این است که در ارتباطات امروز، تلفن هوشمند لازمه زندگی انسان ها شده است و افراد آن را وسیله ای جدایی ناپذیر از خودشان قلمداد می کنند. در نتیجه با توجه به حجم کوچک و قابل حمل بودن آن، به انتخاب اول کاربران برای وبگردی بدل شده است.
این میزان ترافیک در شبکه های اینترنتی با استفاده از موبایل در مقایسه با آمار سال ۲۰۱۲ میزان ۳۵ درصد افزایش یافته است. در سال جاری این رقم به ۶۸ درصد افزایش یافته است و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۸ میزان ۶۵ درصد مردم کل جهان دارای گوشی هوشمند همراه شخصی باشند.
تا کنون تنها کشوری که در جهان بیشترین میزان وبگردی از طریق گوشی همراه را با ۹۱ درصد به خود اختصاص داده است، اسپانیا است و سپس در جایگاه دوم، ایرلند با میزان ۸۷ درصد قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه