محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ اسفند

اگر میخواهید ایمیلی مشابه برای چند نفر بفرستید اما به صورت خصوصی ارسال کنید ، ساختن یک ایمیل ترکیبی خیلی کارتان را سریع میکند . بعضی از ایمیل ها مانند outlook ساختار ترکیبی درونی دارند ، اما اگر میخواهید اینکار را با جیمیل انجام دهید باید اولین ملحقات کروم را دانلود کنید . یک ترکیب ایمیلی با قرار دادن یک صفحه گسترده و فرستادن داده ها از خانه ها کار میکند تا بخش های خاصی از یک ایمیل را پر کنند و آنها را برای گیرنده های مختلف تغییر دهند . شما میتوانید با دانلود mail merge برای جیمیل اینکار را شروع کنید . این add on را بگیرید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۹:۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ اسفند

زمانی که کوین راد نخست وزیر استرالیا بود ، تایسون موارین اعتراض کرد که رهبر عالی رتبه میتواند در زیر دیوار بزرگ چین سلام بگوید اما در پای Uluru در منطقه و زبان محلی نمیتواند . با استفاده از welcome to country ، اپلیکیشن ios مجانی اش که از موقعیت یاب جغرافیایی استفاده میکند تا به کاربران اطلاعات فرهنگی درباره ی گروهی های محلی بومی را برساند ، موارین به mashable australia گفت که امیدوار است روزی مطمئن شود که همه ی استرالیایی ها درباره ی مردم ملی کشور به اندازه ی کشور های آنسوی اقیانوس میدانند . موارین که در روبورن ، غرب استرالیا زندگی میکند ، مدیر خلاق شرکت تولید رسانه ی weerianna street media است . در حالیکه برای اولین بار از زمان راه اندازی آی فون در سال 2007 جذب تکنولوژی شده بود ، علاقه ی به خصوصی به اپلیکیشن ها داشت . در این زمان ، او فکر کرد که میتواند از این پلتفرم برای دیجیتال کردن فرهنگ زبان محلی ngarluma استفاده کند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ اسفند

slack به تازگی ویژگی جدیدی اضافه کرده که اوضاع را با skype و google hangouts رقابتی تر میکند . این کمپانی حالا در حال آزمایش یک ویژگی جدید است ، که در حال حاضر برای همه ی کاربر ها آماده است ، که به مردم این امکان را میدهد تا با slack تماس صوتی برقرار کنند . این کمپانی همچنین روی تماس های ویدئویی و ویژگی های اشتراک گذاری صفحه نمایش کار میکند . در حالیکه slack از قبل به مردم این امکان را میداد تا از طریق اسکایپ و دیگر پلتفرم ها تماس های صوتی و تصویری برقرار کنند ؛

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ اسفند

بچه های امروزی مشکلات ما مسن تر ها را درک نمیکنند ، روزهایی که استفاده از کامپیوتر تازه آغاز شده بود و ما امیدوار بودیم که یک دیسک ¼ 5 داشته باشبی و با مانیتورتک رنگ دچار دوبینی نشویم.
اما ویندوز 95 با اینکه سن بالایی دارد، هنوز قابل تشخیص است.درست است؟

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند

گوگل در روز چهارشنبه اولین نقدش را برای نسل بعدی اندروید با نام اندروید N منتشر کرد . این نقد جدید که شامل طراحی یک نرم افزار به روز رسانی شده (SDK) میشود - برای ابزار طراحی Android emulator آماده است و همچنین میتواند روی nexus 6 , nexus 5X ، nexus 6p ,nexus player ,nexus 9 و دستگاه های pixel c نصب شود . نقد های اندروید هر تابستان در کنفرانس طراحان google I/O منتشر میشوند ، بنابراین این انتشار ما را متعجب کرده است . در یکی از پست های medium ، نایب رئیس گوگل ، هیروشی لاهایمر میگوید که گوگل نسخه ی بعدی اش را زودتر شروع میکند چون بازخورد های طراحان بیشتری را میخواهد . با انتشار اولین نقد و درخواست بازخورد ( در مارس ) ، ما قادر خواهیم بود تا بر طبق بازخورد ها رفتار کنیم در حالیکه هنوز قادر بودیم تا انتشار نهایی N را توسط سازندگان دستگاه در این تابستان رد کنیم ، بنابراین آنها میتوانند به آخرین نسخه ی اندروید زودتر از همیشه دست یابید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند

آمازون میگوید که تنها راه خریدن محصول جدیدش echo dot که سیستم های استریو را تبدیل به آنهایی که میکند که به اینترنت وصل میشوند ، این است که به دستیار صوتی ، الکسا بگوییم که یکی برایمان از طریق amazon echo بخرد . اما ظاهرا یک راه مخفی برای خریدنش وجود دارد بدون اینکه نیاز به کمک الکسا داشته باشیم . قبل از اینکه این حقه را رو کنیم ، بیایید کمی به عقب برگردیم . آمازون خریدن وسیله ی جدیدش را تبدیل به یک چالش کرده است ، این وسیله با بلوتوٍث به بلندگو ها وصل میشود و مانند chromecast audio گوگل کار میکند . همچنین به بلندگوهای قدیمی شما این امکان را میدهد تا از سرویس هایی مانند spotify , iheartradio و بقیه موزیک پخش کنند و شما همچنین میتوانید مستقیما با نرم افزار دستیار صوتی الکسا صحبت کنید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

خبر های بد برای بلک بری : واتس اپ تصمیم گرفته است که حمایتش از دستگاه های بلک بری را در پایان این سال متوقف کند . در یک پست بلاگ ، واتس اپ هفتمین سالگرد تولدش را جشن گرفت و در همان زمان کمی خانه تکانی هم انجام داد . علاوه بر اعلام خبر قطع حمایتش از بلک بری ( همه ی آنها شامل بلک بری 10 ) ، این شرکت اعلام کرد که nokia s40 ، نوکیا سیمبین s60 ، اندروید 2.1 و 2.2 و windows phone 7.1 هم قطع خواهند شد . در این پست گفته میشود که " این وسایل توانایی هایی که ما برای توسعه ی ویژگی های اپلیکیشنمان در آینده نیاز داریم را ارائه نمیدهند . این برای ما تصمیم سختی بود اما تصمیم درستی بود تا بتوانیم به مردم راه های بهتری دهیم تا با دوستان ، خانواده و کسانی که دوستشان دارند توسط واتس اپ در ارتباط باشند . واتس اپ به کاربران پیشنهاد میکند که دستگاه ها را ارتقا دهند تا از این سیستم پیام رسانی استفاده کنند . ممکن است فکر کنید که از دست دادن یک اپلیکیشن چیز خیلی مهمی نیست ، اما این واتس اپ است که ما از آن صحبت میکنیم . اپلیکیشن پیام رسانی فیس بوک بیش از 900 میلیون کاربر دارد و بیش از 10 میلیارد پیام در روز میفرستد. بلک بری یک اپلیکیشن کوچک را از دست نمیدهد بلکه یک غول را از دست میدهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۷ اسفند

اگر هدف reaction فیس بوک پیچیدگی بود ، پس کاملا موفق بوده است . قطعا آنها لایق یک لایک یا حتی love هستند . reactions که بالاخره در روز چهارشنبه به صورت جهانی کارش را آغاز کرد ، پاسخ فیس بوک به اشتیاقی فزاینده برای داشتن گزینه های بیشتر از لایک ( و نظر ) در پاسخ هاست . از طرفی من از گزینه های جدید راضی ام . من هنوز میتوانم چیزها را لایک کنم اما حالا همچنین میتوانیم عاشقشان باشم (love) و یا به آنها بخندم (haha) ، خودم را متعجب نشان دهم (wow) و یا ناراحت (sad) یا عصبانی شوم (angry) . اینها احساسات اصلی انسان در سطح جهان اند . با این حال اگر کمبود انتخاب قبلی فیس بوک احساسات انسان را در حد شادی کودکانه (یا هیچی) پایین میاورد ، reactions یا عکس العمل ها آنها را بالاتر از پیچیدگی احساس بیم نوجوانان می برد .

ادامه مطلب