محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

اگر از ظاهر ساعت هوشمند اندرویدی خود خسته شده اید، این یک خبر خوب برای شما تلقی می شود. گوگل روز سه شنبه،تعدادی تم ساعت جدید برای سیستم عامل ساعت های هوشمند خود معرفی کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

از اواسط سال 2014 که شراکت دو غول آمریکایی IBM و Apple ، MobileFirst برای iOS، رسانه ای شد، این شرکت با عرضه ی چندین اپلیکیشن تمام تلاش خود را برای به دست آوردن علاقه ی مشتریان خود در حوزه ی تجارت انجام داده است.
در روز چهارشنبه دو شرکت اعلام کردند که ابتکارشان به ثمر رسیده است و در این مدت نه چندان طولانی ، 100 برنامه با تمرکز بر سازمان ها برای iPhone و iPad عرضه شده است. البته این برنامه ها علاوه بر این ، این برنامه ها مناسب تیم های بزرگ تشکیلاتی ساخته شده اند و در کنار سرویس های آماری ، امنیتی و ابری شرکت IBM کار می کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر

این هفته قرار است چند برنامه جالب که در زندگی روزمره از جمله شستشوی لباس، عکاسی و... کاربرد دارد، به شما معرفی کنیم.
Camera Noir
اگر با عکس های سیاه و سفید سر و کار دارید، این برنامه مناسب شما می باشد. طراحی برنامه به گونه ای است که در عین داشتن تنظیمات اضافی و پیچیده برای عکاس های حرفه ای، سادگی را نیز برای آماتور ها به همراه دارد. تنظمیات پیشرفته عکاسی و ابزار های تنظیم دستی و خودکار برای بالانس رنگ سیاه و سفید از جمله ویژگی هایی می باشد که به کاربر ارائه می دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر

کمپانی ویژگی اشتراک گذاری آلبوم عکس ها را در روز سه شنبه به برنامه اضافه کرد.این ویژگی برای گروه های مختلف اشتراک گذاری عکس ها را آسن تر میکند.
آلبوم های مشترک ,که برای اولین بار در سپتامبر به نمایش گذاشته شد ,شبیه به برنامه مومنت در فیس بوک میباشد.,گروهی از عکس ها و یا آلبوم ها را انتخاب کنید,گزینه "shared album" را انتخاب نمایید و سپس میتوانید لینک را به همراه عکس برای هر یک از مخاطبینتان ارسال نمایید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۲۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر

بهترین اینستاگرام بازها این برنامه را مانند کف دستشان میشناسند و میتوانند از همه ی امکاناتش به بهترین نحو استفاده کنند تا پستی بفرستند که کلی لایک بخورد . اگر لحظات خوشی را با اینستاگرام گذارنده اید ، پس تا حالا خیلی از ویژگی هایش را میشناسید . اما ما میدانیم که همه وقت این را ندارند که آزمایش کنند و سر از همه ی گوشه های این اپلیکیشن در آورند . مشکلی ندارد ، ما 12 تا از بهترین ویژگی های اینستاگرام را که احتمالا از آنها استفاده نمیکنید را در اینجا جمع کرده ایم .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۴۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر

سخت است که بتوان شبکه ی اجتماعی را بدون آی فون تصور کرد . گرچه امروزه خیلی از بهترین شبکه های اجتماعی به وب پیوسته اند ، آی فون با قرار دادن شبکه های اجتماعی در جیبمان به این صنعت کمک کرده تا شکوفا شود . اینجا لیستی از شبکه های اجتماعی محبوبمان برای آی فون داریم که بر اساس لیست 100 اپلیکیشن محبوب آی فون ساخته شده است . مانند باقی اپلیکیشن های لیست ؛ ما شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسانی را بر اساس طراحی ، تاثیر فرهنگی و ارتباطشان با کاربران امتیاز دهی کرده ایم . این اپلیکیشن ها به ترتیبی که در لیست 100 تایی ظاهر شدند ، قرار گرفته اند . برای نگاهی دقیق تر به اینکه ما چطور این اپلیکیشن ها را انتخاب کرده و امتیاز دادیم ، میتوانید در اینجا بیشتر راجع به روشمان بخوانید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

اگر توجه کرده باشید متوجه شده اید که در پلت فرم جدید ایموجی ها تغییر کرده اند.از آنجایی که برنامه های توییتر برای مک,آیفون,آیپد و اندروید برای هر پلت فرم ایموجی های بومی دارد ,توییتر نیز نسخه خود را ساخت.در روز چهارشنبه Twitter.com و TweetDeckایموجی های جدید را بر روی تایم لاین اضافه میکند و قابل دسترسی خواهند بود.

ادامه مطلب