محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲ خرداد

توییتر فرآیند درخواست احراز هویت برای دریافت تیک آبی را که در نوامبر سال ۲۰۱۷ متوقف کرده بود، دوباره به روی عموم گشود.
این شرکت فرآیند جدیدی را برای درخواست احراز هویت معرفی کرد که تیک آبی را به پروفایل حساب یک کاربر در توییتر اضافه می کند تا اعتبار حساب مذکور را به کاربران نشان دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۳۱ ارديبهشت

توئیتر پذیرفته که الگوریتم مورد استفاده آن برای برش زدن و استخراج خودکار چهره افراد در تصاویر عملکرد نژادپرستانه ای دارد و معمولاً سفیدپوستان را به سیاه پوستان ترجیح می‌دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

گوگل امروز آپدیت کروم ۹۰ را با پشتیبانی از سه ویجت جدید برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرده که یکی از آن‌ها بازی معروف دایناسور این مرورگر است. قابلیت‌های جدید این نسخه روی دستگاه‌های مجهز به iOS 14 یا بالاتر کار می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

یوتیوب در راستای رقابت با تیک تاک، یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری را برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در سرویس ویدیویی Shorts ایجاد می کند.
یوتیوب در یک پست وبلاگ اعلام کرده آماده تامین مالی سازندگان کلیپهای ویدیویی در سایت خود است که دستورالعملهای این سرویس را دنبال می کنند نه فقط کسانی که واجد برنامه تبلیغاتی باشند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، اپل به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از اقدامات خود برای مقابله با اپلیکیشن‌های مخرب و آسیب‌رسان به کاربران در فروشگاه اپل استور ارائه و اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ میلادی، از ثبت نزدیک به یک میلیون اپلیکیشن مخرب جلوگیری کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش مهر به نقل از پرس اسوسیشن، واتس اپ قبلاً اعلام کرده بود از ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) حساب‌های کاربرانی که با شرایط و قوانین جدید اپ موافقت نکنند را محدود خواهد کرد. اما اکنون اعلام شده حساب‌های این کاربران محدود نخواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

پیام‌رسان سیگنال برای نشان دادن سطح داده‌ای که فیس‌بوک از حریم شخصی کاربران جمع آوری کرده و برای استفاده تبلیغاتی در اختیار مشتریانش می‌گذارد، یک تبلیغ روی فیس‌بوک طراحی کرده است. فیس بوک اما این تبلیغ را به سرعت حذف کرده و اکانت سیگنال را مسدود کرده است.

ادامه مطلب