محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

فیس‌بوک سرویس انتقال پول میان کاربران عادی پیام رسان واتس‌اپ در برزیل را که حدود یک سال پیش توسط بانک مرکزی این کشور مسدود شده بود، مجددا راه‌اندازی کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، کلاب هاوس در ماه‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و شمار کاربرانش افزایش چشمگیری داشته، اما اپ این شبکه اجتماعی تنها در اختیار کاربران iOS قرار دارد. این شرکت در گذشته از برنامه‌اش برای توسعه اپ اندرویدی آن خبر داده بود و حالا آزمایش اپ اندرویدی کلاب هاوس از طریق کانال بتا کلید خورده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

طبق شایعات، اپل در آینده‌ی نزدیک سرویس صدای بدون افت کیفیت اپل موزیک را به‌ همراه نسل سوم ایرپاد معرفی خواهد کرد. سرویس جدید اپل موزیک رقیب مستقیم پلن HiFi اسپاتیفای خواهد بود.
اپل احتمالا برنامه‌های اسپاتیفای برای اضافه کردن پلن اشتراکی HiFi به سرویس استریم موسیقی خود را بی‌جواب نمی‌گذارد. کارشناسان 9to5Mac با بررسی کد منبع اولین نسخه‌ی بتای iOS 14.6 متوجه اشاره به صدای «بدون افت کیفیت» در کد اپلیکیشن اپل موزیک (Apple Music) شده‌اند و این یعنی احتمال دارد سرویس استریم موسیقی اپل به پلنی مشابه HiFi اسپاتیفای مجهز شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۱ ارديبهشت

تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیام رسان تلگرام اضافه می‌شود و این ویژگی شامل پشتیبانی برای کنفرانس ویدیویی تحت وب خواهد بود.
پاول دوروف، موسس تلگرام این خبر را با ارسال یک پیام متنی در کانال رسمی تلگرام خود اعلام کرد و نوشت: در ماه مه یک بعد ویدیویی به چت صوتی خود اضافه خواهیم کرد و تلگرام را به پلتفرم قدرتمندی برای تماسهای ویدیویی گروهی تبدیل می کنیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تصویری از آپدیت بتای اندروید ۲.۲۱.۹.۷ از عرضه قابلیتی خبر می‌دهد که احتمالا امکان انتقال تاریخچه چت را فراهم می‌کند. واتس‌اپ چندی قبل آزمایش انتقال چت‌ها از iOS به اندروید را آغاز کرده بود و حالا ظاهرا دست به آزمایش نسخه اندروید زده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود برای کاربران اندروید و iOS، ویژگی‌‌های جدیدی از جمله امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی در کانال، بزرگنمایی مستقیم تصاویر و جلو و عقب زدن ویدیوها در کنار امکان پرداخت درون برنامه‌ای برای برخی سرویس‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.
اواخر فروردین‌ماه، تلگرام در نسخه بتای v7.7 امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را در اختیار مدیران کانال‌ها قرار داد. با زمان‌بندی چت صوتی، اعضای کانال نیز در قسمت بالای صفحه در جریان چت صوتی زمان‌بندی شده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، کاربران واتس‌اپ در حال حاضر می‌توانند پیام‌های خود را طوری تنظیم کنند که ۷ روز پس از ارسال به طور خودکار حذف شوند. ولی به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان می‌خواهد قابلیت حذف خودکار پیام را در آینده بیشتر گسترش دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اینستاگرم امروز از ابزار جدیدی رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد بطور خودکار درخواست‌های پیام دایرکت حاوی کلمات، عبارات و ایموجی‌های توهین‌آمیز را فیلتر کنند.

ادامه مطلب