محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، محبوبیت کلاب هاوس میان کاربران باعث شده اکثر شرکت‌های فناوری به دنبال سهمی از این بازار باشند. پس از فیسبوک که از عرضه رقیب این شبکه اجتماعی در تابستان پیش رو خبر داد، حالا ردیت از اپ مشابهی به نام «Reddit Talk» رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

به گزارش زومیت، قابلیت جدید Documents که به‌صورت محدود به گوگل فوتوز اضافه شده است، امکان دسته‌بندی تصاویر را بر اساس نوع سندی که در آن‌ها وجود دارد فراهم می‌کند. این قابلیت شبیه Stack گوگل است.
یکی از بهترین قابلیت‌های گوگل فوتوز (Google Photos)، نحوه‌ی استفاده‌ی این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای دسته‌بندی تصاویر است تا به‌راحتی امکان دسترسی به آن‌ها وجود داشته باشد. از مدتی پیش فرایند اضافه شدن قابلیت‌های گوگل لنز به گوگل فوتوز آغاز شده و یکی از این قابلیت‌‌ها، ابزار کپی/پیست است که متن را از تصاویر استخراج می‌کند. گوگل اخیرا قابلیت Documents را برای اپلیکیشن فوتوز معرفی کرده است که تمامی تصاویر دارای متن را دسته‌بندی می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين

با وجود تصمیم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جریمه سنگین اپراتورها پس از اختلال در دسترسی به کلاب‌هاوس، شرکت مخابرات این اختلالات را رد کرده و اپراتورهای همراه هم تا کنون واکنشی به این اظهارات نداشته‌اند.
کلاب‌هاوس یک اپلیکیشن چت صوتی است که این روزها در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مانند هر اپلیکیشن خارجی دیگری، شایعاتی مبنی‌ بر مسدود شدن آن به گوش می‌رسد. اواسط فروردین‌ماه، محمدجعفر منتظری -دادستان کل کشور - درباره اینکه آیا فیلتر "کلاب هاوس" در دستور کار قرار دارد یا خیر؟ گفته بود: هنوز راجع به این مساله تصمیم‌گیری نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين

اپل به شرکت شبکه اجتماعی پارلر که سیاستهای نظارتی خود را تغییر داد، اجازه داد به فروشگاه برنامه این شرکت بازگردد.
اپل در نامه ای به کنگره آمریکا، به سناتورها اطلاع داد که این شرکت تغییراتی که پارلر از زمان ممنوع شدن در اپلیکیشن خود صورت داده است را تایید کرده است. این نامه خطاب به مایک لی، سناتور جمهوریخواه یوتا و کن باک، نماینده جمهوریخواه کلرادو ارسال و در آن اعلام شد پارلر آپدیتهایی را در برنامه خود و سیاستهای نظارت بر محتوا را پیشنهاد کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳۰ فروردين

پیام‌رسان تلگرام اندروید حالا نسخه‌ای اضافه دارد که به‌صورت مستقیم از وب‌سایت این شرکت قابل دانلود است. تلگرام برای رهایی از محدودیت‌های فروشگاه گوگل پلی این نسخه را به شکل مستقیم در اختیار کاربران قرار داده تا افراد برای نصب این اپ لزوما نیازی به مراجعه به گوگل پلی نداشته باشند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ فروردين

به گزارش زومیت، جدیدترین نسخه‌ی بتای Digital Wellbeing قابلیت Heads Up را به دو گوشی از سری پیکسل گوگل اضافه می‌کند که به کاربر هشدار می‌دهد در حین راه رفتن به اطراف خود نگاه کند!

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

گوگل نسخه های اندروید و iOS اپلیکیشن شاپینگ را تا پایان ژوئن تعطیل می کند.
این اپلیکیشن در واقع نسخه برنامه ای تب شاپینگ بود و به کاربران امکان می داد با استفاده از اکانت گوگل خود خرید کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش دیجیاتو، واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است و سازندگانش از امنیت بالای آن خبر می‌دهند. اما حالا دو محقق نقص امنیتی را پیدا کرده‌اند که مهاجمان از طریق آن و توسط شماره تلفن می‌توانند حساب کاربران را معلق و قفل کنند.

ادامه مطلب