محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

پس از رونمایی از ویژگی Stories برنامه‌ی اشتراک عکس Instagram در ماه آگوست، به نظر می‌رسد Facebook نیز علاقمند به داشتن آن شده است. ویژگی پر سروصدا و کپی‌شده‌ای از Snapchat که راه خود را بر روی سرویس پیام‌رسان Facebook نیز باز می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

Skype امروز نسخه‌ی برنامه‌ی تحت iOS خود را برای به‌کارگیری ویژگی‌های چدید سیستم‌عال iOS 10 به ۶.۲۵ به‌روزرسانی کرد. Skype در این به‌روزرسانی با Siri یکپارچه شده است و به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌های خود را از طریق ارسال فرمان Siri به این برنامه، انجام دهند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

همانند Chrome، در به‌روزرسانی صورت گرفته‌ بر روی Google app پلتفرم iOS، قابلیت incognito mode به آن اضافه شد. Incognito mode حالتی است که مرورگر History و پیشینه‌ی جست‌وجو کاربر را در خود نگاه نمی‌دارد. ویژگی‌های دیگر شامل اجرای ویدئوهای YouTube مستقیما در همان برنامه، قابلیت‌های ارتقاء یافته براساس iOS 10 و کارایی ارتفاء یافته که از کرش‌ها تا ۵۰ درصد می‌کاهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

Twitter، شرکت سازنده‌ی Periscope، در روز سه‌شنبه خبر از راه‌اندازی طرح ویژه‌ای برای کاربران این سرویس، به‌نام VIP منتشر ساخت. هدف این طرف حمایت از کاربران فعال این سرویس نام برده شده است. عضویت در این برنامه رایگان است، اما یک سری نیازمندی‌هایی همانند داشتن Follower، آمار مشاهده‌ی ویدئو و تعداد پست‌های بالا می‌باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

Signal، یک سرویس پیام‌رسان رمزنگاری شده‌ی شرکت Open Whisper Systems، نسخه‌ی دسکتاپ خود را منتشر ساخت. این برنامه‌ی رایگان که توسط Edward Snowden و متخصصین امنیتی چون Matt Green و Bruce Schneier به دلیل رمزنگاری بالای آن، مورد تحسین قرار گرفته است، مدت‌های زیادی است که نسخه‌ی پلتفرم‌های iOS و Android آن انتشار یافته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

سرویس استریم موسیقی Spotify امروز خبر از یک پلی‌لیست تولید شده‌ی خودکار برای کاربران داده است. پلی‌لیست جدید Daily Mix از طریق بخش جدیدی به نام Your Daily Mix که در قسمت بالای Library قرار دارد، در دسترس خواهد بود. پس از مدتی این پلی‌لیست در پلتفرم‌های Windows، Mac و نسخه‌ی وب آن نیز منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

Microsoft در حال ادامه دادن به فعالیت در حوزه‌ی سلامتی و پرورش اندام می‌باشد. اما فعالیت‌های اخیر این شرکت، موجب ایجاد شک و تردیدهایی شده است. در آخرین مورد، این شرکت توسعه‌ی اپلیکیشن HealthVault را برای ویندوزفون متوقف کرده است و برنامه‌ای برای ارائه‌ی آن برای Windows 10 Mobile ندارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

آن‌طور که به نظر می‌رسد، ويژگی محبوب سلفی‌های Snapchat ( به تازگی Snap ) و اعمال تغییرات آن، به سرویس پیام‌رسان Telegram نیز وارد شده است. امکانی که به کاربران این اجازه را می‌دهد که بر روی سلفی خود، شکل‌های کارتونی و دیگر علایم خنده‌دار را اضافه کنند. البته چنین پیاده‌سازی از سوی Telegram، به نسبت آنچه Snapchat انجام داده‌ است، ساده‌تر به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب