محبوب ترین ها
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

بار دیگر سرویس پیام‌رسانی دیگر از Google. سرویسی که ویژگی‌های کمی برای موفقیت دارد. در وهله‌ی اول، همچنان از طریق این برنامه نمی‌توانید SMS بفرستید. چقدر بد!
بیایید ابتدا مروری بر سرویس‌های مشابه‌ای که Google در این حوزه ارائه نموده است، داشته باشیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

Twitter به تازگی ویژگی‌های جدیدی برای اپلیکیشن iOS خود ارائه نموده است. این به‌روزرسانی، امکان ارسال بازخورد از سمت کاربر را جهت شخصی‌سازی آنچه در تایم‌لاینش به نمایش در می‌آید، فراهم آورده است. عنوان این بازخورد: I don’t like this Tweet می‌باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

برای کاربرانی که تبلیغات تجاری Instagram را دنبال می‌کنند، عنوان این مطلب شاید آشنا به نظر برسد. در حالی که این شرکت تا ماه فوریه‌ی گذشته، تنها ۲۰۰ هزار تبلیغ‌دهنده بر روی سرویس خود می‌دید، این رقم تا ماه جاری به ۵۰۰ هزار افزایش یافته است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

تعطیلات عالی‌ هستند. می‌خواهید برنامه‌‌ی سفر بچینید؟ نه زیاد؟!
اما Google می‌خواهد زندگی را با اپلیکیشن جدیدی به نام Trips، از این هم راحت‌تر کند.
به طور کلی، Trips یک اپلیکیشن راهنمای سفر جامع و یک سفرساز به اقصی‌ نقاط جهان است. تنها به این برنامه بگویید به کجا می‌خواهید بروید، راهنما را برای استفاده‌ی آفلاین دانلود کنید، و شروع به برنامه‌ریزی کنید. Trips همچنین می‌تواند برنامه‌ی پروازهای هوایی و رزرواسیون هتل‌ها را حتی از داخل Gmailتان برایتان به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

مطمئنا، برنامه‌های موجود در گوشی شما می‌توانند به شما بگویند چه زمانی به ایستگاه اتوبوس بروید و یا زمان پروازتان را به شما گوش‌زد کنند، اما طرفداران حمل‌ونقل عمومی می‌دانند که این‌ها تنها نیمی از ماجراست. اگر یک راننده از آن چیزی که انتظار دارید، سریع‌تر باشد و یا تأخیر یک مترو، تعویض خط‌تان را به تأخیر بیاندازد چطور؟ اینجاست که Transit روزتان را نجات خواهد داد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

با به‌روزرسانی ارائه شده برای سرویس پیام‌رسان WhatsApp، از این پس تمامی کاربران می‌توانند مخاطب مورد نظرشان را tag کنند، تا اعلان آن به دست آن کاربر برسد. ویژگی که مدت‌ها در سرویس پیام‌رسان Telegram شاهد آن بوده‌ایم. بنابراین، اگر کاربری گروهی را Mute کرده باشد، همچنان اعلانtagهای نام‌کاربری‌اش را دریافت خواهد کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

Google در کنفرانس I/O ماه می خود، برنامه‌ی پیام‌رسانی را معرفی کرد که تنها از طریق شماره‌ی تلفن، قادر به شناسایی مخاطب است. به نظر می‌رسد، زمان زیادی تا تست واقعی این برنامه باقی نمانده است. ۲۱ سپتامبر تاریخ معرفی خواهد بود. این تاریخ تنها یک ماه پس از معرفی برنامه‌ی Due این شرکت است. برنامه‌ای که توسط آن می‌توان تماس‌های ویدئویی برقرار کرد.
گفته می‌شود این برنامه‌ی پیام‌رسان ویژگی‌هایی چون رمزنگاری End to end، پیغام‌های خصوصی موقتی، استیکر و قابلیت تغییر فرمت متن‌ها را با خود به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

ویژگی چت گروهی Facebook Messenger در راه است. چت گروهی که در این برنامه Rooms نامگذاری شده است. جایی که کاربران می‌توانند موضوعات مشترک بین گروه‌های دوستی و کاری را یکجا به اشتراک بگذارند. هر Room فضایی‌ است برای انجام گفتگوهای عمومی درباره‌ی موضوعات و علاقمندی‌های مشترک. همچنین هر Room لینک منحصربه‌فردی دارد که با در اختیار قراردادن آن به هر فردی، می‌تواند عضو این گروه شود.

ادامه مطلب