محبوب ترین ها
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

که هیچ چیز دیگری را تغییر نمی دهد.
بله مایکروسافت ممکن است به عرضه ی یک نسخه ی جدید از بند مخصوص دنبال کننده ی فعالیت ها نپردازد. اما این مسئله شرکت را از تغییر علامت تجاری اپلیکیشن سلامتی عمومی خود در اندروید منصرف نکرده است، همانطور که این مسئله به وسیله ی پاول توروت نیز موردتوجه قرار گرفت. او اشاره می کند "ما از یک اسم جدید برخورداریم! اپلیکیشن سلامتی مایکروسافت حالا اپلیکیشن بند مایکروسافت می باشد، ولی تمام چیزهای دیگر مثل گذشته است."

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

WhatsApp امروز اپلیکیشن iOS خود را جهت استفاده از فرمان‌های صوتی، به‌روزرسانی کرد. کاربرانی که دارای iOS 10 هستند، علاوه بر امکان فرستادن پیام از طریق Siri، می‌توانند تماس صوتی نیز برقرار کنند. در این حالت روند ارتباط برقرار کردن بدون حتی تایپ و زدن دکمه‌ای صورت می‌گیرد.
چند روزی است که iOS 10 برای کاربران عرضه شده است و امکان اجرای فرامین صوتی از طریق Siri توسط برنامه‌های دیگر به آن اضافه شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

به نظر می‌رسد اشتهای اپل برای تصاحب سرویس‌های پخش موسیقی به پایان رسیده است. طبق گزارش‌های رسیده از این شرکت، به نظر می‌رسد اپل قصد ندارد سرویس پخش موسیقی Tidal را خریداری کند. این طور که بر می‌آید، اپل با شرایط کنونی سرویس پخش موسیقی‌اش راضی ‌است و قصد اعمال تغییراتی ندارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر عکاسی 500px به‌‌تازگی اپلیکیشنی منتشر کرده است که به عکاسان کمک می‌کند کارهایشان بهتر دیده شود و از آن مهم‌تر، بتوانند پیشنهاد کار بگیرند. این برنامه که RAW نام گرفته است، به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا نمونه عکس‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند و در صورت رسیدن پیشنهاد از هر شرکتی، آنان را مطلع سازد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

Spotify امروز اعلام کرد که از مرز ۴۰ میلیون کاربر با پرداخت حق عضویت گذشته است و این به معنی عبور از رقیب خود، Apple Music است که تنها ۱۷ میلیون مشترک دارد. این خبر را ابتدا مدیر عامل این شرکت، Daniel Ek در توئیتر خود منتشر ساخت.
در مدت ۲ سال گذشته، Spotify همواره در تلاش بوده است تا مشترکان هزینه‌ای خود را به صورت مستمر و یکنواخت افزایش دهد. در ماه مارس، این شرکت به رقم ۳۰ میلیون کاربر رسید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

Twitter مجبور است راهی برای رشد خود پیدا کند و در تازه‌ترین تلاش‌ها می‌خواهد خارج از گوشی موبایل نیز برای خود مخاطب جذب کند.
امروز این شرکت اعلام کرد که قصد ارائه‌ی اپلیکیشنی برای Apple TV، Xbox One و تلویزیون Fire TV شرکت آمازون را دارد. توسط این اپلیکیشن کاربران می‌توانند محتوای توئیتر را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنند. اولین چیزی که از این خبر می‌توان برداشت کرد، مشاهده‌ی استریم‌های زنده و Top Tweets بر روی تلویزیون است. به این موارد، Vines و Periscopes را هم اضافه کنید. دو سرویس Twitter که سعی در پیاده کردن ایده‌ی «هر شهروند، یک خبرنگار» را دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

آیا کافی‌شاپ مورد علاقه‌تان هم وارد بازی شده است؟
Swarm امروز شاهد به‌روزرسانی‌ خواهد بود. بیش از دو سال است که از جداسازی این دو سرویس از شرکت مادر یعنی Foursquare می‌گذرد. اغلب هم کاربران در تمایز بین این دو برنامه‌ی کاربردی دچار اشتباه می‌گردند. Swarn برنامه‌ای برای به اشتراک‌گذاری مکان‌های مورد بازدید کاربر و رقابت برای شهردار شدن نمادین آن مکان‌ها است، در حالی که Foursquare برای پیدا کردن فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و … در نزدیکی محل تردد و یا زندگی است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

در حالی که نزدیک به انتشار رسمی iOS10 هستیم، اپل فروشگاه برنامه‌های کاربردی iMessage خود را معرفی کرد. این فرشگاه هم‌اکنون تنها برای کاربران iOS 10 Beta فعال است، اما در طی چند روز آینده، برای دیگر کاربران نیز در دسترس خواهد شد. به نظر می‌رسد اپل برنامه‌های کاربردی مناسبی را برای iMessage خود در نظر گرفته است. از جمله‌ی این برنامه‌ها می‌توان به Evernote، OpenTable، Yelp، JibJab, Square Cash و GIF Keyboard اشاره نمود. البته اخیرا هم شرکت Nintendo از معرفی استیکر Super Mario Run خود برای این برنامه‌ی پیام‌رسان خبر داده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند