محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

توئیتر در شرف انجام تغییر بزرگی است. از ابتدای ۱۹ سپتامبر، قرار است این شرکت مواردی را که جزء محدودیت ۱۴۰کاراکتر می‌شوند را بردارد. افزونه‌های رسانه‌ای چون تصویر، GIF، ویدئو، نظرسنجی‌ها و حتی توئیت‌های نقل‌شده، دیگر جزئی از ۱۴۰ کاراکتر حساب نخواهند شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

از امروز اینستاگرم قابلیتی را به برنامه‌ی خود افزوده که کاربران می‌توانند بر اساس سلایق و نیازهای خود، محتوای بخش کامنت خود را مدیریت کنند.قابلیتی که در ابتدا برای صاحبان صفحات تجاری و هم‌اکنون برای تمامی کاربران فعال شده است. این قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که بر اساس حالت پیش‌فرض و یا کلمات کلیدی که کاربر تعیین می‌کند، کامنت‌های ورودی را بلاک کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

توئیتر پس از مدت‌ها اعلام کرد که به‌روزرسانی‌هایی برای سرویس پیام‌رسان خصوصی خود بر روی پلتفرم‌های Android و iOS ارائه خواهد کرد. این به‌روزرسانی‌ها شامل نمایش خوانده‌شدن، نشان‌گر تایپ متن توسط فرد مقابل و پیش‌نمایش لینک‌های موجود در متن پیام است. أخرین ویژگی، یعنی پیش‌نمایش لینک در پیام خصوصی قابل توجه است، چرا که توئیتر پیش از این، قراردادن هرگونه لینک خارجی در متن پیام خصوصی را ممنوع کرده بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

WhatsApp قول داده بود که پس از پیوستن به فیسبوک هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. اما حالا همه چیز در حال تغییر کردن است.
شرایط و خدمات جدید WhatsApp سبب ایجاد یک جنبش در میان حامیان خصوصی آن شده است. دیروز، این شرکت اعلام کرد که آن ها به اشتراک گذاری شماره تلفن کاربران خود، داده های پروفایل آن ها، وضعیت پیام ها و وضعیت آنلاین آن ها را با فیسبوک، یعنی شرکت مادر خود، آغاز خواهند کرد. یک تغییر که مرکز اطلاعات خصوصی الکترونیکی (EPIC) به دنبال آن ادعا کرده است که این تغییر قانون رضایت کمیته ی تجاری فدرال را نقض کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

تلویزیون های مجهز به کروم کست شرکت Vizio با سرویس پخش گوگل نیز یکپارچه می شوند تا توسعه بیشتری پیدا کنند. بروزرسانی جدید که برای نرم افزار موبایل Vizio SmartCast عرضه شده امکان کنترل تجهیزات ویزیو را از هر قسمت خانه برای شما فراهم می سازد، ضمن آنکه می توانید محتوای گوگل پلی را مستقیماً از روی گوشی به تلویزیون بفرستید تا پخش نماید. از آن جایی که سرویس های استریمینگ این روزها خیلی متداول و مرسوم شده است، این قابلیت برای بسیاری از کاربران مفید و خوشایند خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

در پشت پرده کارهای زیادی برای نرم افزار پریزما انجام شده است، نرم افزاری که عکس های شما را به یک اثر هنری در حد آثار ون کوک تبدیل می کند. در اصل این نرم افزار عکس ها را به سرور می فرستد و در آن جا با استفاده از یک شبکه عصبی تغییرات روی عکس اعمال می شود. به زودی دیگر احتیاجی به این کار نخواهد بود، چرا که به گفته این کمپانی آن ها موفق شده اند شبکه عصبی را روی گوشی موبایل کاربران پیاده سازی کنند و دیگر برای تبدیل عکس به یک اثر هنری اتصال به اینترنت نیاز نیست. در حال حاضر تنها نیمی از استایل های پریزما در حالت آفلاین فعال شده، اما بقیه نیز در آینده نزدیک اضافه خواهند شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

تعداد کمی از افراد این روزها از اپلیکیشن کروم استفاده می کنند.
مرورگر گوگل کروم به پشتیبانی از اپلیکیشن های مستقل در مک، ویندوز و Linux از سال 2013 پرداخته است، اما طولی نمی کشد که آن ها از میان برداشته شوند. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که آن ها پشتیبانی از اپلیکیشن ها را به تدریج، و تا دو سال آینده از میان بر خواهند داشت. این تصمیم گیری به عنوان بخشی از تلاش های این تیم به منظور ساده کردن مرورگر کروم می باشد. گوگل به تازگی از میان برداشتن راه انداز اپلیکیشن ها را در این پلتفرم ها و در همین تابستان به اتمام رسانده است و دولوپرها را به سمت اپلیکیشن های وب با استاندارد بیشتر سوق داده است. اپلیکیشن ها به عنوان بخشی از Chrome OS برای آینده ی قابل پیش بینی باقی خواهند ماند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

و هم اکنون به صورت زنده در دسترس ایالت های مختلف است.
CVS که هنوز در حال تطبیق با Apple Pay و سایر روش های خدمات پرداخت بر پایه ی NFC است، به راه اندازی یک راه حل پرداخت با موبایل برای خود پرداخته است. که این روش، پرداخت با CVS نامیده می شود، و به نشان دادن یک بارکد بر روی صفحه ی تلفن می پردازد که داروخانه پس از آن می تواند به اسکن کردن این بارکد به منظور ارائه ی خرید شما بپردازند، البته تا زمانی که شما یک کارت اعتباری را به آن متصل کنید. شما همچنین می توانید به نشان دادن این بارکد بپردازید تا نسخه هایی که می توانید دوباره از آن ها استفاده کنید را در اپلیکیشن ها مدیریت کرده و دریافت کنید. لازم نیست که بیش از این به ارائه ی کارت سلامت خود در پیشخوان بپردازید.

ادامه مطلب