محبوب ترین ها
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

نرم افزار محبوب پریزما توانسته توجه افراد زیادی را به خود معطوف کند حتی شخصیت های سیاسی جهان نیز به این برنامه علاقه نشان داده اند از جمله این افراد دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه است. توسعه دهندگان این برنامه اعلام کردند که تعداد کاربر فعال به بیش از 4 میلیون در سراسر جهان نیز رسیده است.
محبوبیت در یک نگاه
طبق انتشار رسمی این برنامه در تاریخ 24 جولای گوگل پلی ( قبل از آن نیز این برنامه برای کاربران iOS و نسخه بتا در اندروید منتشر شده بود) تا کنون کاربران زیادی این برنامه را دریافت نموده اند . به گفته توسعه دهندگان این برنامه تنها در 6 روز اول بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

به گزارش ورگ، یکی از متخصصین امنیتی به نام جاناتان زدارسکی می گوید پیام رسان واتساپ مکالمات کاربران را حتی پس از حذف چت ها در یروری ذخیره می کند.
این متخصص با بررسی آخرین نسخه نرم افزار پیام رسان وتساپ به این نتیجه دست یافت که کاربران حتی با حذف مکالمه خود نسخه ای از آن را در فضای ابری iCloud ذخیره می کنند.
البته به گفته زدارسکی آنان برای انجام این کار باید اجازه دسترسی فیزیکی را از جانب کاربران داشته باشند و این می تواند تهدید برای امنیت فضای مجازی و حریم شخصی افراد بحساب بیاید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

بلافاصله پس از انتشار پریزما برای کاربران اندروید، خبری از سازندگان این برنامه منتشر شد که با توجه به گفته ی الکسی مویسینکوف، یکی از بنیانگذاران این شرکت، توسعه دهندگان اپلیکیشن پریزما در حال کار بر روی ابزار جدیدی هستند و قرار است به زودی ویرایشگر ویدئو این اپلیکیشن نیز عرضه شود.
اما به نظر می رسد متخصصین دیگری در این زمینه تنها در 8 روز توانسته اند برنامه ای را با قابلیت ویرایش ویدئو تولید کنند، که به شما اجازه خواهد داد تا از فیلم خود یک شاهکار هنری بسازید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

به گزارشی از دکتر وب؛ در فروشگاه Google Play 155 اپلیکیشن آلوده به ویروس تروجان وجود دارد که، تا کنون 2 میلیون کاربر آن را بر روی گوشی های خود دانلود کرده اند.
این تروجان Android.Spy.305.origin. نام دارد و پس از نصب ب رو ی گوشی فرد سبب نمایش تبلیغات مزاحم و جلوگیری از عملکرد طبیعی دستگاه خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

این ویژگی در فیسبوک و اینستاگرام کار می کند اما در Youtube کار نمی کند.
اگر اغلب در مناطقی هستید که داده های موبایل یکدست نیستند و یا گران هستند، مرورگر Opera Mini برای اندروید از ویژگی جدید کمک کننده ای برخوردار ست: و آن دانلود ویدیو است. زمانی که شما در خانه هستید و یا از وای فای استفاده می کنید، می توانید از وب سایت هایی مانند فیسبوک، IMDB و GQ.com دیدن کنید و به دانلود کردن ویدیوها مستقیما در تلفن خود بپردازید. سپس، اگر شما سیگنالی نداشته باشید و یا می خواهید هزینه ی قبض خود را پایین نگه دارید، می توانید این ویدیوها را به صورت آفلاین و با لذت تمام تماشا کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

طی گزارشی از سازندگان پریزما ، این اپلیکیشن برای کاربران اندروید در گوگل پلی منتشر شد. حال کاربران اندروید می توانند با دانلود نسخه کامل این برنامه، عکس های خود را به شاهکار هنری تندیل کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

موسسه تحقیقاتی متخصص در زمینه تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی بازار اپلیکیشن های موبایل، سنسور تاور در مقاله ای نوشت، اپلیکیشن پوکمون گو با کاراکتر های واقعیت مجازی تا کنون 75 میلیون بار دانلود و بر روی گوش همراه کاربران نصب شده است.
همچنین در خبرگزاری ایتارتاس در خبری نوشت که پوکمون گو بیش از 75 میلیون بار بر روی سیستم عامل اپل و گوگل در سراسر جهان نصب شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

همه می توانند ببینند که یادگیری ماشین چگونه می تواند به ویرایش عکس های آن ها بپردازد.
زمانی که آزمایشگاه Prisma اعلام کرد که شما لازم نیست که برای استفاده از اپلیکیشن اندروید در خارج از محدوده ی تست بتا بیش از این صبر کنید، شوخی نمی کرده است. اپلیکیشن به اتمام رسیده ی Prisma در حال حاضر، بلافاصله در Google Play موجود می باشد، و فرصتی را در اختیار تمام افراد به منظورپی بردن به این مسئله قرار داده است که کاربران iOS در حدود یک ماه پیش، در مورد چه چیزی هیجان زده بوده اند. دوباره، این معامله ی بزرگ، استفاده از ماشین فراگیری است که بر مبنای cloud کار می کند که می تواند تصاویرکسل کننده را به قطعات هنری بسیار جذاب تبدیل کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند