محبوب ترین ها
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

اخیرا این به عنوان ارزان ترین روش به منظور سرمایه گذاری بر روی جنبش رانندگی خودکار محسوب می شود.
ماشین های خودکار بدون شک به عنوان بخشی از آینده ی داشتن یک خودرو محسوب می شود، و شرکت جورج هوتز یعنی Comma.ai برای مشارکت در این بخش، کار را از همیشه آسانتر کرده است.
اپلیکیشن Chffr ( که در حال حاضر تنها برای کاربران اندروید موجود می باشد) در حقیقت برای یاد دادن به ماشین های خودکار در مورد چگونگی رانندگی بهتر و درک رفتارهای انسانی در زمان رانندگی کمک می کند. شما به سادگی اپلیکیشن را دانلود می کنید، تلفن خود را بر روی شیشه ی جلو جاسازی می کنید و در حالی که مثل همیشه در حال رانندگی کردن هستید این اپلیکیشن را باز می گذارید. داده های جمع آوری شده در طول روز در سرور Comma.ai آپلود می شوند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

از این پس، گوگل پلی حجم واقعی دانلود یک اپلیکیشن یا بروزرسانی آن را نشان می دهد، بنابراین دیگر به طور اتفاقی یک برنامه حجیم را دانلود نخواهید کرد. اگر یک بروزرسانی دقیقاً 2.91 حجم ذخیره سازی نیاز داشته باشد، گوگل پلی همان مقدار را مشخص خواهد کرد. پس می توانید فضای حافظه را در هنگام نصب یک بازی پرحجم یا یک اپلیکیشن واقعیت مجازی مدیریت نمایید. (مثلاً بخشی از آن را خالی کنید.)

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

بازی پوکی من گو تنها پس از گذشت 7 روز از عرضه در اپل استور رکورد دریافت اپلیکیشن های دستگاه های IOS را شکست.
رکورد
بازی پوکی من گو در تاریخ 5 جولای دراپ استور در استرالیا و نیوزلند و در روز بعد برای دانلود کاربران در ایالات متحده عرضه شد. این بازی در مدت کمی محبوبیت فراوانی در سراسر جهان بدست آورد و در مدت 7 روز رکورد دانلود اپلیکیشن را در iOS شکست اما اپل هنوز رقمی را در این مورد گزارش نداده است.
پوکی من گو در حال حاضر به بهتری بازی اپ استور تبدیل شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

اپلیکیشن موزیک همچنین از ظاهر اکتشافی جدیدی برخوردار است.
اپلیکشن Groove مایکروسافت برای iOS و Android به خوبی نسخه ی ویندوز آن نیست، اما به روزرسانی به منظور تغییر آن طراحی شده است. این شرکت به اپلیکیشن موزیک خود برای هر دو پلتفرم، ظاهر تازه ای بخشیده است که باعث شده است تا به نسخه ی ویندوز شباهت بیشتری داشته باشد. همچنین به ایجاد مجموعه ای از ویژگی های جدید به همراه آن پرداخته است. این اپلیکیشن در حال حاضر از یک لیست با قابلیت مشاهده ی اکتشافی برخوردار است که به فهرست کردن محبوب ترین آهنگ ها می پردازد. مایکروسافت همچنین قول دانلودهای سریعتر برای پخش در زمان آفلاین و پیشرفت های متفاوت را داده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد

در ماه مارس اسنپچت 100 میلیون دلار برای همکاری با شرکتِ Bitstrips خرج کرد، شرکتی که بر اساس اواتارهای کاربر اشکال کامیک مانند طراحی می کند. همانطور که تاکنون حدس زده اید اشکال ساخته شده توسط این شرکت در سرویس های میسیجینگ به کار خواهد رفت و از امروز این دو شرکت کار مشترکشان را شروع خواهند کرد. این اشکال کارتون مانند به نامِ Bitmoji معروف هستند و برای اینکه شما بتوانید برای خود نمونه هایی طراحی کنید باید برنامه ای با نامِ Bitmoji را بر روی دیوایس خود نصب کنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد

دادگاه برزیل درروز سه شنبه مجددا تصمیم به مسدود کردن پیام رسان واتساپ گرفته است . به گفته قاضی این دادگاه این بار به علت امتناع مسئولین این پیام رسان از ارائه اطلاعات لازم به سازمان های اجرای قانون در این کشور به ویژه پرونده های جنایی این حکم را صادر کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

دو ماه بعد از اعلانیه رسمی گوگل مبنی بر فعال شدن پلی استور و برنامه های اندرویدی برای کروم بوک ها شاهد اضافه شدن این قابلیت به دو دیوایس جدید هستیم؛ Acer Chromebook R11 و Chromebook Pixel دو دیوایس جدیدی هستند که به ASUS Chromebook Flip در این امتیاز شریک شدند،

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

اپلیکیشن های جعلی Pokemon در تلاش هستند تا بر روی تعلیم دهندگان از همه جا بی خبر تاثیر بگذارند.
حالا همه چیز رسمی شده است: Pokemon Go به یک پدیده ی اساسی تبدیل شده است: و توانسته توجه افراد را به این واقعیت گسترش یافته جلب کند، برای سازندگان فیلم الهام بخش باشد و حتی به بازیکنان کمک کند تا با استرس و اضطراب کنار بیایند. متاسفانه از طرف دیگر به ایجاد هدفی برای توسعه ی نرم افزارهای مخرب تبدیل شده است. با توجه به همکاران آنتی ویروس ما در ESET ، حداقل سه اپلیکیشن جعلی Pokemon از زمان عرضه شدن بازی، در Google Play Store شناسایی شده اند. یکی از آن ها از تفاوت های نگران کننده ای برخوردار بود به طوری که می توانست به عنوان اولین بدافزار مخرب محسوب شود، و آن یه اپلیکیشن جعلی با قابلیت قفل کردن صفحه بود که به Google Play راه یافته بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند