محبوب ترین ها
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

حالا می توانید بهترین ویدیوهای Prime خود را در هر زمانی که می خواهید ذخیره کنید.
آمازون به تازگی یک به روزرسانی کوچک ولی مهم را برای اپلیکیشن ویدیوهای اندروید خود عرضه کرده است: که از امروز آغاز شده است، کاربران می توانند انتخاب کنند که فایل های دانلود شده در کجا ذخیره شوند. این مسئله شاید زیاد مهم به نظر نرسد، اما برای کاربران جدی، این مسئله بسیار مهم محسوب می شود. تا حالا، ویدیوهای آمازون محتوا را فقط در حافظه ی داخلی دستگاه ذخیره می کردند،

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

یک مورد دیگر را به لیست اپلیکیشن های فیس بوک که از امکانات جدید آیفون بهره می برد، اضافه کنید: فیس بوک قابلیت لمس سه بعدی (3D Touch) را به مسنجر خود روی iOS اضافه کرده است. این کار گوشی آیفون شما را به ابزاری موثر در هنگام چت تبدیل می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

اپلیکیشن ها و رسانه های خریداری شده را با 5 نفر از اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارید.
در اواخر سال گذشته، گوگل اولین قدم را به سمت صدور اجازه برای کاربران خود برداشت تا آن ها بتوانند برنامه ها و اپلیکیشن های خریداری شده را با اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارند. اولین حرکت، یک طرح خانوادگی برای Google Play Music بود که به تعدادی از اعضای خانواده اجازه می داد تا به دریافت جریان موزیک و با پرداخت مبلغ 14.99 دلار در ماه بپردازند. اما حالا به نظر می رسد گوگل در نظر دارد تا به کاربران اجازه دهد که اپلیکیشن ها، کتاب ها، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را نیز به اشتراک بگذارند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از Gizmodo، طرح خانوادگی گوگل به شما اجازه می دهد تا تمام برنامه هایی که از Play Store خریداری کرده اید را با 5 نفر از اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارید، اگرچه موزیک های خریداری شده بخشی از معامله نمی باشد. مدیر خانواده قادر خواهد بود تا به کنترل آن چه که سایر اعضای خانواده می توانند به آن دسترسی داشته باشند، و آن چه که آن ها قادر به دیدن آن نیستند، بپردازد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۵ تير

کاربران Adobe Lightroom نسخه موبایل از این شرکت مکرراً خواسته بودند که امکان ویرایش فایل های RAW را فراهم سازد، و حالا این شرکت با خواسته آن ها موافقت کرده است. حالا در جدیدترین نسخه iOS این نرم افزار، یک فناوری مشاهده فایل های RAW وجود دارد که به وسیله آن می توان فایل های RAW را قبل از این که نیاز به رفتن پای کامپیوتر باشد، مشاهده و ویرایش کرد. لازم به ذکر است فایل RAW به تصویر خامی گفته می شود که حسگر دوربین ثبت کرده است. این فناوری به کاربران موبایل این امکان را می دهد همانند نسخه دسکتاپ یا وب این نرم افزار، بالانس سفیدی، هایلایت و سایر ویژگی ها را بر روی این فایل فشرده نشده تغییر دهند. علاوه بر این، امکان انتخاب خطی یا شعاعی در عکس وجود دارد که با آن می توان بخشی از عکس را ویرایش کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

صاحبان آیفون و آی پد در شبکه های اجتماعی از بایت مشکلات دسترسی به حساب های اپل ID خود شکایت دارند. گفته می شود این مشکل برای سیسم عامل نسخه iOS 9.3.2 و نسخه های قبل تر همچنین نسخه ی بتا در iOS 10، به صورت متفاوت مشاهده می شود.
تنظیم مجدد رمز عبور
کاربران دستگاه های تحت اجرا سیستم عامل iOS 9.3.2 و قبل، می گویند گاهی اوقات اپلID از آنها می خواهد تا رمز عبور خود را بازنشانی کنند. و هر بار آن ها نیاز به کد مخفی جدید دارند . اما گویا حل این مشکل بسیار آسان است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

به گزارشی در سایت پیام رسان اسکایپ، کمپانی مایکروسافت به تازگی مکانیزم انتقال فایل ها در اسکایپ را تغییر داده است. در حال حاضر کاربران، برای انتقال فایل به مقصد، نیازی به تایید همزمان پذیرش فایل توسط مخاطب را ندارند در نتیجه می توانند فایل ها را برای مخاطب آفلاین خود انتقال دهند.علاوه بر این اندازه فایل برای انتقال نیز افزایش یافته است.
زندگی بهتر می شود
نسخه نهایی اسکایپ به شما اجازه می دهد تا شما فایل هایی تا 300حجم مگابایت را ارسال کنید. به گرازش توسعه دهندگان، میزان افزایش این حجم انتقال به صورت آزمایش است و از یک سو سبب رضایت کاربران و از سوی دیگر باعث بالا رفتن تعداد فایل های ارسالی در سرور خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

امروزه کاربران تلفن‌های هوشمند بیشتر کارهای خود را با گوشی هوشمند خود انجام می‌دهد و گوشی‌های هوشمند جدید هم امکانات کافی دارند که کاربران را از استفاده از کامپیوتر‌ها برای انجام کارهای روزمره‌شان بی‌نیاز می‌سازند. به‌غیر از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، امروزه دسترسی به اینترنت هم برای کاربران ساده‌تر شده است و کاربران به اینترنت با سرعت مناسب در گوشی خود دسترسی دارند. اکنون کاربران با استفاده از گوشی‌های هوشمند و دسترسی اینترنت خود می‌توانند، فایل‌های مورد نظر خود را توسط گوشی خود و بدون نیاز به کامپیوتر دانلود نمایند. بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دارای اپلیکیشنی برای مدیریت دانلود‌ها است، اما این اپلیکیشن پیش‌فرض بسیار قابلیت‌های محدودی دارد و در سطح پیشرفته نیست. اپلیکیشن پیش‌فرض امکان دانلود فایل‌های محدود با حجم زیر ۲۰ مگابایت را دارد. ما در این مطلب آموزشی اپلیکیشن‌های پیشرفته‌ای را برای مدیریت دانلود در پلتغرم اندروید به شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

شما لازم نیست تا برای درک یک متن عجیب در تلفن اندروید خود به اجرا کردن یک اپلیکیشن ادامه دهید.
بیش از این لازم نیست که یک متن را انتخاب کرده و یا یک اپلیکیشن کوچک را اجرا کنید تا به ترجمه ی متن ها در اپلیکیشن های اندروید خود بپردازید. گوگل در حال توسعه ی ویژگی Marshmallow’s Now on Tap در اندروید می باشد تا به پشتیبانی از ترجمه ی متن در هر صفحه ای بپردازد. اگر متنی در اختیار دارید که با زبان در حال حاضر تلفن شما همخوانی ندارد، Now on Tap ترجمه ی این صفحه را به شما پیشنهاد میدهد، حتی اگر چندین زبان ناآشنا در صفحه وجود داشته باشند. این ویژگی در صورتی که تلفن شما به منظور استفاده از یکی از زبان های اصلی اروپایی یا حتی زبان روسی تنظیم شده باشد، موجود می باشد و به ترجمه ی آن می پردازد. و این تنها ویژگی ای نیست که امروز عرضه شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند