محبوب ترین ها
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

اپل اخیرا اعلام کرده است که به روزرسانی iOS 10 آن خبرهای بسیار خوبی را برای دوستداران ایموجی به همراه دارد: پالت تصویری آیفون به زودی بیشتر از همیشه توسعه خواهد یافت.
شرکت Cupertino تصویر واضحی از ظاهر شکلک های ایموجی را ارائه می کند که قرار است در آخر این هفته به همراه عرضه ی چهار مجموعه از استیکرهای انیمیشنی، برای کسانی که به امتحان کردن نسخه ی بتا برای سیستم عامل میپردازند، رونمایی شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

قسمت آپلود عکس های سلفی اسنپچت در روز جمعه به مدت یک ساعت از کار افتاد و کاربران را به شدت ناراضی کرد.
برنامه محبوب اشتراک گذاری عکس اسنپچت امروز صبح با مشکل مواجه شد به طوری که کاربران از آپلود عکس ها و پست های خود در بخش stories محروم شدند، گرچه داده های گذشته بخش stories و کانال Discover در دسترس بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۸:۴۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

توییتر، بی سروصدا در حال ایجاد یک ویژگی جدید برای موقعیت مکانی دقیق توییت ها می باشد، حالا برخی از کاربران می توانند ببینند که این توییت ها از کجا توییت شده اند، بدون اینکه لازم باشد آن ها را برای دیدن جزئیات بیشتر باز کنند.
این ویژگی که اولین بار به وسیله ی TechCrunch دیده شد، به شما اجازه می دهد تا به tag کردن توییت های خود به همراه موقعیت مکانی مخصوص به آن بپردازید، مانند ”Mashable HQ” یا یکی از مغازه های نزدیک به آن، و در حالی که شما در timeline خود به فهرست کردن آن ها می پردازید، برای سایر افراد نیز قابل مشاهده خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۶:۳۵ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

ویندوز 10 به روز رسانی شده برای استفاده از صفحه ی لمسی، ماوس و یا Voice Control آماده است.
Roku پیش از این از یک اپلیکیشن کنترل از راه دور برای تلفن ها و تبلت ها برخوردار بود، و این روند را تا زمانی ادامه داد که به عرضه کردن ویندوز 10 جدید خود به بازار پرداخت. این ویندوز برای لپ تاپ ها و تبلت ها در نظر گرفته شده است، شما می توانید به کنترل کردن Roku Player خود به آسانی و با زدن تنها چند ضربه بر روی صفحه و یا کلیک کردن بر روی ماوس خود بپردازید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲:۲۶ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

حالا دیگر لازم نیست به باز کردن اپلیکیشن بپردازید تا متوجه شوید که آیا یک سریال تلویزیونی یا فیلم در آنجا قرار داده شده است.
نزدیک به دو سال پس از اولین باری که از این پلتفرم استفاده کردیم، بالاخره اندروید تی وی در حال ایجاد ارتباط بین Netflix و بخش جستجوی جهانی خود می باشد. تنها سال گذشته بود که ما در مورد جستجو در NVIDIA’s Shield TV شکایت می کردیم زیرا تنها می توانست به نشان دادن نتایج یوتیوب، Hulu یا Google Play Store بپردازد و حالا این مشکل حل شده است و همچنین در هر دستگاه اندرویدی موجود می باشد، بنابراین لازم نیست که قبل از شروع کردن آن به کار، منتظر یک به روزرسانی باشید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

این برنامه به انتخاب عکس ها بر اساس عادات جستجوی شما می پردازد.
در ماه آپریل، اینستاگرام یک ویژگی به کانال خود در بخش Explore feed و در داخل اپلیکیشن اضافه کرد. این کانال های ویدیویی امروزه از گزینه های بیشتری برخوردارند، و به نمایش محتواهای مختلف بر اساس موضوعاتی می پردازند که بیش از همه توجه شما را جلب می کنند. در حقیقت، در مجموع، 23 دسته بندی متفاوت وجود دارند، از آشپزی گرفته تا نکات مربوط به مراقبت از مو و نحوه ی آرایش کردن، رقص، هنر، سفر و .... این کانال های جدید تقریبا اختصاصی هستند. به جای اینکه ویدیویی هایی که دوست دارید به شما پیشنهاد داده شوند، با ویدیوهایی که برای شما انتخاب شده اند روبرو می شوید که چندین موضوع مختلف را در بر می گیرند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

همچنین در مواردی مانند جهت یابی در حمل و نقل، جستجوهای چندگانه و پشتیبانی بهتر در حالت آفلاین، رشد پیدا کرده است.
اکوسیستم موبایل مایکروسافت در شرایط سختی به سر می برد، بنابراین زمانی که نوکیا نرم افزار Here mapping خود را به شرکت خودروسازی آلمانی به فروش رساند، کمک چندانی به آن ها نکرد. آن گروه، بدون معطلی پشتیبانی ویندوز را از میان برداشتند و تنها چند گزینه ی جهت یابی را در اختیار کاربران قرار دادند. اگرچه، این غول نرم افزاری در حال کار کردن به منظور توسعه ی Windows map می باشد، و این اپلیکیشن برای کاربران ویندوز 10 طراحی شده است، و به تازگی یک به روز رسانی بزرگ را انجام داده است. آن ها اعلام کرده اند که این پیشرفت ها " چیزی فراتر از جهت دهی" هستند، اما شاید بزرگترین آن ها جهت دهی های هدایت شده محسوب شوند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

این اپلیکیشن تا جایی که ممکن است از عبور شما از میان تقاطع های شلوغ در مسیر رفت و آمد شما جلوگیری می کند.
حتما شما هم تقاطع هایی را می شناسید که هیچ چراغ راهنمایی در آنها وجود ندارند و همه ی افراد سعی می کنند تا همزمان از این تقاطع ها عبور کنند؟ Waze آن ها را " تقاطع های دشوار" می نامد و این اپلیکیشن مسیریابی به شما کمک می کند تا از همه ی این مشکلات اجتناب کنید، البته تا زمانی که در لس آنجلس حضور داشته باشید. این اپلیکیشن در حال حاضر به محاسبه ی بهترین مسیر ممکن و ETA با کمترین تعداد آن می پردازد. همچنین به شما کمک می کند تا در صورتی که مسیر موردنظر به شما اجازه دهد، به کمک راه های فرعی این تقاطع ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید. اما اگر اجتناب از این تقاطع ها، رفت و آمد شما را به شکل طاقت فرسایی طولانی تر میکند، سپس Waze همچنان می تواند راه حلی برای شما پیدا کند. با توجه به این که این اپلیکیشن طی اعلامیه ای بیان کرده است " هدف این ویژگی کاهش تعداد این تقاطع ها می باشد و نه حذف تمامی آن ها" .

ادامه مطلب