محبوب ترین ها
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

بخش Facebook Live یکی از بهترین قسمت های فیسبوک برای به اشتراک گذاشتن زنده ویدئوی کاربران است، گرچه مثل تمام برنامه های زنده مشکل های اجتناب ناپذیری در این زمینه به وجود خواهد آمد.
بر اساس New York Times پلیس شیکاگو تایید می کند مردی به نام آنتونیو پرکینز در حالی که از طریق Facebook Live منظره ای را به صورت زنده به اشتراک می گذاشته مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست می دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

در کنفرانس جدید WWDC اپل ، افراد بسیاری در تلاش برای گرفتن بهترین هدیه برای روز پدر بودند، اما ممکن است شما برخی از بهترین اپلیکیشن هایی که در این هفته به بازار عرضه شده اند را از دست داده باشید.
در آخر هر هفته، ما به معرفی تعدادی از اپلیکیشن های به روزشده و مورد علاقه ی خود می پردازیم. لیست این هفته شامل یک اپلیکیشن برای کمک به کودکان جهت یادگیری اصول اولیه کدنویسی، یک اپلیکیشن برای پیگیری های مالی و یک بازی که شما در آن می توانید به یک عروس دریایی کمک کنید تا از اعماق اقیانوس فرار کند، می باشد.
Box Island
این بازی، یک بازی آموزشی است که هدف آن یاد دادن اصول اولیه ی برنامه نویسی از طریق بازی کردن می باشد. این بازی برای کودکان طراحی شده است اما از طرف دیگر یک ابزار یادگیری سرگرم کننده برای هر فردی که دوست دارد کدنویسی و برنامه نویسی را بیاموزد نیز محسوب می شود.
BurstKey
درست کردن یک GIF می تواند در صورتی که شما ندانید چه کاری را باید انجام دهید، فرآیند دشواری به نظر برسد، به خصوص اگر شما بخواهید آن را به کمک تصاویر ویدیویی که خودتان تهیه کرده اید، ایجاد کنید. BurstKey این کار را برای شما آسان کرده است. با رفتن به قسمت دوربین خود در iOS و استفاده از ویژگی های مختلف برای تصویرسازی، می توانید به راحتی به ایجاد یک GIF با قابلیت به اشتراک گذاشتن بپردازید. همچنین ویژگیهایی مانند استفاده از کیبورد نیز وجود دارد که می توانید به GIF خود در زمانی که در حال تایپ کردن هستید، دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

هیچ یک از تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند در طراحی نرم افزار به خوبی عمل نکرده اند.
HomeKit به عنوان پلتفرم اپل در سال 2014 معرفی شد. سال گذشته، سازندگان سخت افزار در نهایت شروع به فروش دستگاه های خود به همراه اپلیکیشن های همراه آن پرداختند که به پشتیبانی از معماری منحصر به فرد آن می پرداخت. اما یکی از مواردی که این پلتفرم کم داشت، یک اپلیکیشن همراه بود که توسط اپل ساخته شده باشد. در عوض، این شرکت تصمیم گرفت تا به دولوپرها اجازه دهد تا به این موضوع رسیدگی کنند. اپل به ایجاد چهارچوبی پرداخت و اشخاص ثالث قرار بود تا به ایجاد ظاهری زیبا برای آن بپردازند. اما همه چیز به این شکل اتفاق نیافتاد.
این اپلیکیشن Home جدید که دیروز در WWDC مورد بازبینی قرار گرفت، برای اپل و سازندگان سخت افزاری که از این HomeKit استفاده می کنند از اهمیت بسیاری برخوردار است. این اپلیکیشن از یک صفحه نمایش قابل تنظیم و با قابلیت دسترسی سریع به تمام دستگاه ها و چشم اندازهای موردنظر شما برخوردار است. ( به عنوان مثال دوست دارید که تنظیمات Home هوشمند شما در زمانی که در شب به تختخواب می روید در چه حالتی باشد). شما می توانید به کنترل شفافیت و میزان نور به کمک یک ضربه بپردازید، دست خود را نگه دارید و آن را به هر طرفی که می خواهید حرکت دهید. منوهای فرعی به منظور هدایت شما به مقصد موردنظرتان در نظر گرفته نشده اند و اگر شما به راه اندازی اپلیکیشن ها علاقه ای ندارید، می توانید از Siri استفاده کنید یا صفحه ی قفل را به سمت بالا بکشید تا بتوانید به این ویژگی ها از بخش Control Center دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد

این اپلیکیشن برای iPad ساخته شده است.
اپل به معرفی یک اپلیکیشن برای iPad پرداخته است که به کودکان یاد می دهد چگونه به زبان برنامه نویسی سریع خود به کدنویسی بپردازند. اسم این برنامه Swift Playgrounds است، وظیفه ی شما در این بازی این است که که به هدایت یک شخصیت به نام Byte برای جمع آوری جواهرات ارزشمند بپردازید. برای انجام این کار شما لازم است تا این شخصیت را با استفاده از Swift Code هدایت کنید. یک نسخه ی آزمایشی در گردهمایی WWDC به نشان دادن یک اپلیکیشن با رنگ های شاد و تصاویری با طراحی های بزرگ برای بازی مخصوص کدنویسی توسط کودکان پرداخت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

در بروزرسانی جدید این نرم افزار مشهور، کاربران امکان نقل قول کردن پیام های دیگر را خواهند داشت. امتیازی که پیشتر کاربران را در نرم افزار تلگرام به سوی خود کشاند.
امکانی که بخصوص در گروه ها خیلی به کار میاید. گرچه هنوز مشخص نیست که همه به آن دسترسی دارند یا نه. ابتدا با نسخه آزمایشی 2.16.118 در اندروید در دسترس قرار گرفت اما نسخه پایدار 2.16.6 که بر روی iOS و اندروید بود به ما جواب داد؛ بدون نیاز به آپدیتی جدید در بخش itunes یا Googleplay .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

1.BitCam
با این برنامه می توانید به دنیای اولین دوربین های ساخته شده بروید و عکس هایی سیاه و سفید در آن حال و هوا بگیرید با همان کامپیوتر کوچکی که در جیب دارید. با خود به همراه دارید.
2.Breathe+
گاهی اوقات دوای تمام فشارات روحی و استرس های شما، نفس عمیق است. نرم افزار Breathe+ به شما این اجازه را می دهد که از دنیای واقعی تان فرار کرده و با تمرین هایی که در اختیار شما قرار می دهد شما را به آرامش می رساند.
3.Dashlane

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

بر روی صحنه و در همایش Lenovo Tech World 2016 ، مدیر پروژه ی Tango و مدیر مهندسی گوگل، جانی لی، اعلام کرد که برخی تغییرات بر روی این واقعیت ابتکاری سه ساله، اعمال خواهد شد. اول از همه: در حال حاضر گوگل آماده ی تحویل این تکنولوژی به مصرف کنندگان است، و این شرکت کلمه ی پروژه را از نام این محصول حذف کرده است و سرمایه گذاری خود را بر روی AR قرار داده است. همچنین گوگل آماده است تا این محصول را از Beta خارج کند و آن را در مرکز توجه همگان قرار دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

این به عنوان اولین به روز رسانی اصلی App Store در طول سال ها محسوب می شود.
در گردهمایی WWDC در هفته ی آینده، اپل در نظر دارد تا از برخی از تغییرات اساسی در روش هایی که دولوپرها و کاربران به وسیله ی آنها با App Store در ارتباط هستند، پرده برداری کند. طبق گفته های معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، ( و حضور برجسته ی WWDC در درازمدت) فیل اسچیلر عنوان کرد که اپل، بر بروی بهبود بخشیدن به همه چیز، از تجربیات بازبینی این اپلیکیشن تا فرآیند کشف، در حال کار کردن است. اما بارزترین تغییر، ایجاد دگرگونی در مدل های کسب و کار است که امکان حق اشتراک را برای هر نوع اپلیکیشن فراهم می کند.
طبق گزارشات به دست آمده از Verge ،امروز سود سهام تقسیم شده ی 70/30 در بین دولوپرها و اپل در جای خود باقی می ماند، اما اپلیکیشن هایی که می توانند یک کاربر را برای بیش از یکسال به عنوان مشترک خود حفظ کنند، این تقسیم سهم کاری به چند قسمت را به نفع خود یعنی 85/15 خواهند دید. اسچیلر در مصاحبه با Verge بیان کرد " در حال حاضر ما قصد داریم تا کار بر روی تمام دسته بندی ها را آغاز کنیم"و این تغییر، بازی ها را نیز شامل می شود، که جزو دسته بندی های بزرگ محسوب می شود."

ادامه مطلب