محبوب ترین ها
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

طی گزارشی از دیلی میل به نقل از سیمیلار وب، کاربران شبکه های اجتماعی فیس بوک، Instagram، توییتر و اسنپ چت روند نزولی در رابطه با استفاده از این شبکه ها دارند. و می توان گفت توجه کمتری نسبت به مشارکت در شبکه های اجتماعی دیده می شود.
این نظرسنجی با بررسی اکانت چندین هزار کاربر در انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، استرالیا، هند، برزیل، ایالات متحده آمریکا و آفریقای جنوبی انجام شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

مایکروسافت بدون برنامه ریزی، به معرفی ویژگی های جدید، تنها برای مشترکین مجموعه ی آفیس 365 خود پرداخت. مانند ادغام Sunrise با Calendar و قابلیت همکاری ماشین های هوشمند، اما این آخرین همکاری به ریشه های مجموعه ی آفیس باز می گردد.هفته ی گذشته، مایکروسافت، اپلیکیشن بهره وری تیمی خود، Planner را برای مشترکین واجدشرایط آفیس 365، به صورت رایگان به بازار عرضه کرد.
Planner از Trello استاندارد و مدل Asana به منظور مدیریت کارهای تیمی پیروی می کند: به تولید ستون های سفارشی برای مراحل مختلف کاری می پردازد، به ایجاد کارت ها برای وظایف به خصوص می پردازد و آن ها را در مسیر پیشرفت کاری وارد می کند. همچنین یک tab به منظور ارزیابی چگونگی فعالیت های گروه وجود دارد، که به وسیله ی کدبندی جذاب رنگ ها به اختصاص دادن وظایف کاری به آن ها، در زمان انجام کار و یا پس از تکمیل آن می پردازد. این تصویرسازی می تواند Planner را نسبت به رقیبان خود به برتری برساند، همین امر به آنها کمک می کند تا موانعی که به کند شدن روند کار منجر می شود را در طول کل پروژه شناسایی کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

شروع خوبی است که بدانیم چگونه این دو پلتفرم با هماهنگی در کنار یکدیگر کار می کنند.
گوگل به اندازه ی کافی سریع بود که بتواند به کمک برنامه ی Chrome OS که به پشتیبانی از اپلیکشن های اندروید می پردازد، در طول سخنرانی I/O 2016 خود جلب توجه کند. اما این برنامه در عمل چگونه کار می کند؟ لازم نیست که به یک منطقه با منظره ی کوهستانی مسافرت کنید تا بتوانید به پاسخ این سوال دست پیدا کنید: این شرکت جستجوگر، یک ویدیو از معرفی دولوپرها را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد چگونه Play Store و اپلیکیشن های اندروید بر روی کروم بوک شما اجرا می شوند. به عنوان یک قانون، این روش باید بدون درز باشد. هدف اصلی سیستم اندروید، به اشتراک گذاشتن فایل ها در بین اپلیکیشن ها را بسیار آسان تر کرده است، از طرف دیگر اجرا شدن این برنامه در حالت آفلاین و در طول پروازهای طولانی می تواند شما را سرگرم نگه دارد. و به نظر می رسد که بازی ها در آن به آرامی اجرا می شوند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

وقتش رسیده است که با تغییرات جدید اینستاگرام کنار بیایید.
بله, اینستاگرام الگوریتم جدیدی برای بخش پست های شما طراحی کرده است که امکان دیده شدن پست شما دیگر به "زمان پست" وابسته نیست.
بله, واقعاً تغییر بزرگیست و کاربران به شدت با آن مخالف هستند!

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

تلگرام به‌صورت پیش‌فرض پیام و محتوا‌ را رمزگذاری نمی‌کند. تلگرام ادعا می‌کند تنها در هنگامی که شما از سکرت چت استفاده می‌کنید، کلیه محتوای ارسالی و دریافتی را رمزگذاری می‌کند. در حقیقت در این حالت از رمزگذاری End-To-End استفاده می‌کند. این در حالی است که اگر شما در حالت عادی و بدون فعال کردن سکرت چت، شروع به چت کنید، دسترسی به محتوای چت شما امکان‌پذیر است، در این حالت تلگرام امکان دسترسی به اطلاعات شما را خواهد داشت. سکرت چت تنها برای چت میان دو نفر طراحی شده است، پس چت‌های گروهی شما هم به هیچ‌عنوان در تلگرام رمزگذاری نمی‌شود و دسترسی به محتوای آنها هم امکان‌پذیر است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

معاون بخش بازاریابی جهانی فیسبوک کارولین اورسون، در مصاحبه ای با خبرنگار تلویزیونی شبکه بلومبرگ عنوان کرد:مدیر شبکه اجتماعی فیس بوک و شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرام در حال بررسی اختصاص بخشی از درآمد حاصله به عنوان پاداش به وبلاگ نویسان جهت تبلیغات در این شبکه ها هستند.
او گفت این کار سبب افزایش ابتکار عمل و تولید محتوای محبوب خصوصا در مورد زندگی بازیگران و افراد مشهور خواهد بود، همچنین پست هایی با خبرهایی معتبر از حوادث جهان ورزش و زندگی ستارگان می تواند مستحق دریافت پاداش از مسئولین این شبکه های اجتمایی شود.
نماینده شرکت با اشاره به اهمیت محتوای منحصر به فرد برای فیس بوک، اظهار داشت که فیس بوک این غول IT می خواهد به یک پرچمدار اخبار و بنگاه اطلاعاتی در دنیای مجازی بدل شود و از طرفی سبب ایجاد راهی برای کسب درآمد وبلاگ نویسان متخصص و جویای کار شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۳:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

بیش از این با مربع های مشکی در پیام های خود روبرو نخواهید شد.
فیسبوک به تولید ایموجی های جدید برای مسنجر خود پرداخته است، در حقیقت طراحی مجدد ایموجی های قدیمی و استانداردسازی آن ها برای تمام سیستم عامل ها را در دست گرفته است . این شبکه ی اجتماعی، فردا، به رونمایی از 1500 ایموجی با طراحی جدید می پردازد، که این ایموجی ها به همان شکلی که هستند در دستگاه شما و فرد گیرنده، بدون در نظر گرفتن پلتفرم آن ها نمایش داده می شوند. دیگر خبری از مربع های سیاه نیست، حتی اگر درحال چت کردن با یکی از دوستان خود باشید که از سیستم عامل دیگری استفاده می کند. همچنین با استفاده از گرافیک های جدید، تنوع بسیاری به وجود آمده است، از جمله حالت های مختلف دست و صورت انسان با رنگ های پوست متفاوت، و همچنین تصاویری از زوج های همجنس.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۷:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد

شما می توانید در مورد اهانت آمیز بودن کامنت های اشخاص در طول پخش زنده ، تصمیم بگیرید.
از جمله خدمات بیشتر شبکه های اجتماعی به منظور خلاص شدن از دست کامنت های اهانت آمیز و آزاردهنده، معمولا گزارش دادن یک پست و یا بلاک کردن شخص فحاش یا توهین کننده می باشد. اما شما چه طور می توانید این کار را در اپلیکیشنی مانند Periscope که به نمایش پخش زنده می پردازد و کامنت ها با سرعت هر چه تمام تر در آن ردوبدل می شوند، انجام دهید؟ پس از سوال کردن از بینندگان به منظور دریافت کمک از آنها، این روش در نظر گرفته شده است. Periscope به معرفی یک روش میانه رو پرداخته است که به دنبال آن، در هر زمانی که یک کامنت توهین آمیز و آزار دهنده بالا می آید، هیئت منصفه فعال می شود. اگر شخصی، یکی از کامنت ها را با عنوان آزاردهنده یا هرزنامه، نشانه گذاری کند، از تعدادی بینندگان به صورت تصادفی خواسته می شود تا در مورد مشکل ساز بودن یا نبودن این کامنت رای خود را صادر کنند. اگر اکثریت به مشکل ساز بودن آن باور داشته باشند، فرد توهین کننده یا خطاکار، به مدت چند دقیقه از کامنت گذاشتن منع می شود، و اگر دوباره به تکرار توهین و ایجاد کامنت های آزاردهنده بپردازد، پخش صدا برای فرد موردنظر قطع شده و از ادامه ی پخش زنده نیز کاملا حذف می شود.
این روند میانه رو از 31 ماه می و به دنبال به روز کردن این اپلیکیشن آغاز می شود.

ادامه مطلب