محبوب ترین ها
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش سی ان ان کره شمالی سایتی بومی را طراحی کرده است که شباهت بسیاری با فیسبوک دارد. چند روز پیش در مرکز تحقیقاتی Dyn Research سایتی یافت شده که مربوط به کره شمالی است . این سایت شباهت زیادی با فیس بوک دارد با این تفاوت که با ورود به آن با جمله «بهترین شبکه اجتماعی کره شمالی» و بنرها و تصاویر رهبر کره شمالی روبرو خواهید شد.
در این شبکه های اجتماعی نه تنها هم طرح و هم رنگ، بلکه دسترسی ها مانند: لیست دوستان، پیام ها دیگر مشخصات شبیه به هم هستند. به گفته کارشناسان، سازنده از پلت فرم ، phpDolphin و نرمافزارهای مرتبط برای شبیهسازی فیسبوک استفاده کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

مترجم گوگل، سرویس‌ ترجمه گوگل است که کاربران زیادی برای ترجمه متون، صدا و تصاویر از این اپلیکیشن ترجمه استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌هایی که به تازگی به این سرویس ترجمه افزوده شده است، امکان دسترسی به سرویس ترجمه درون کلیه اپلیکیشن‌های اندرویدی است. این قابلیت مترجم گوگل‌ را برای کاربران کاربردی‌تر کرده است.

قابلیت جدید مترجم گوگل، Tap to Translate نام دارد. این قابلیت به شما امکان ترجمه متون را درون اپلیکیشنی که مشغول فعالیت در آن هستید، بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن و باز کردن اپلیکیشن مترجم گوگل، می‌دهد. این قابلیت با کلیپ بورد اندروید در تعامل است و کلیه متونی که کپی می کنید را در خود ذخیره می‌کند و در یک پنجره پاپ آپ برای شما درون اپلیکیشن مورد نطر ترجمه می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

لانچر، رابط گرافیکی کار با موبایل است. با لانچر میتوانید شکل رابط کاربری را تغییر دهید.از قابلیت‌های لانچرها می توان به فولدر بندی کردن اپلیکیشن‌ها، گذاشتن افکت در زمان گشت‌وگذار بین منوها و یا home screen، تغییر ااندازه ایکون‌های اپلیکیشن‌ها اشاره کرد.لانچرها دارای تم‌های متفاوتی هستند و برای ایجاد تغییر در محیط کاربری در گوشی، افزایش سرعت و شخصی‌سازی بیبشتر، از آنها استفاده می شود.

گوگل از لانچر منحصربفرد خود به نام Lens Launcher رونمایی کرد. این لانچر قابلیت‌هایی را دارد که هیچ‌یک از لانچر‌های موجود از آن بهره‌مند و نیستند. این محصول گوگل در سال ۲۰۱۶ در رویداد Android Experiments برنده جایزه شد.

یکی از ویژگی‌هایی که این لانچر را از سایر لانچر‌ها متمایز می‌کند، استفاده از Fisheye Lens یا لنز محدب در این لانچر است. شما با استفاده از این لانچر می‌توانید آیکون‌ اپلیکیشن‌های خود را به صورت کوچک در صفحه مشاهده کنید و وقتی با انگشت خود بر روی آنها ضربه زدید، افکتی مثل بزرگنمایی یک ذره بین را مشاهده خواهید کرد و با جا‌به‌جایی انگشت خود آیکون اپلیکیشن‌ها بزرگ‌تر می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۶:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد

طراح داخلی و یکی از منابع اصلی طراحی یعنی Houzz به عنوان بهترین اپلیکیشن آندروید سال برگزیده شد. با توجه به اخبار گوگل، در بعدازظهر امروز نتایج اولین دوره ی جوایز گوگل پلی در همایش دولوپرهای گوگل O/I اعلام شد. در حالی که در سالهای گذشته، این شرکت توانسته بود به ارائه ی تعداد بیشماری از اپلیکیشن ها برای فهرست "بهترین ها" بپردازد . دوره ی جدید اهدای جوایز گوگل پلی این بار، به پیروی از مدل اپل، برای انتخاب برندگان از میان دسته بندی های مختلف پرداخت.
اما در حالی که اپل به انتحاب بهترین اپلیکیشن برای موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند خود و انتخاب "نوآورانه ترین" اپلیکیشن ها می پردازد، گوگل مسیر نسبتا متفاوتی را در پیش گرفته است . گوگل به انتخاب 5 کاندید از میان 10 دسته بندی مختلف پرداخته است و در میان برنامه هایی که برای تبلت و موبایل ساخته شده اند تفاوتی قائل نشده است .
گوگل همچنین اپلیکیشن هایی را به عنوان نامزد دریافت جایزه برگزید که به بازتاب گروهی از دولوپرها می پرداخت که از خدمات گوگل بیشترین استفاده را کرده بودند مانند " بهترین استفاده از خدمات بازی گوگل پلی"، همچنین در کنار آن افرادی انتخاب شدند که در اجرای جدیدترین زبان طراحی گوگل و طراحی داده های اولیه به بهترین شکل عمل کرده بودند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد

با تمام این خبر هایی که در موردگوگلI/O در کنفرانس توسعه دهندگان اعلام شد و شایعاتی در مورد اینکه موتورولا برگشته است ممکن است چند برنامه مفید را از دست داده باشید.
هر هفته ما تعدادی از برنامه های جدید و به روز رسانی شده را جمع آوری میکنیم .برنامه های این هفته شامل اپلیکیشنی میشود که به شما کمک میکند افرادی را که ملاقات کرده اید به خاطر بیاورید.یک کمک برای مطالعه تا راحت تر بخوانید و یک برنامه برای اینکه دودل های انیمیشنی برای دوستانتان بفرستید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد

کمپانی آمریکایی مایکروسافت، همچنان به موجبات ناراحتی کاربرانش دامن می زند این بار اعلام کرده است کاربران ویندوز فون اجازه ارسال پیام های ویدئویی از طریق اسکایپ را ندارند.


این مورد، دومین خبر ناامید کننده برای کاربران مایکروسافت بود .اولین اتفاق مایوس کننده اعلام بروز رسانی دستگاه بود یعنی بروز رسانی نسخه پیش نمایش WP 8.1 برای کاربران ویندور فون 10 بود . یکی از الزامات اصلی آپدیت گوشی 1وجود گیگابایت رم بود و برای افرادی که تلفنشان پشتیبانی این میزان حافظه را نداشت امکان بروز رسانی سلب می شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۱۲ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ خرداد

گوگل I/O ، رویداد عظیمی که توسعه دهندگان برای آن تلاش بسیار کرده اند تا پایان 2016 به تعویق انداخت.طبق معمول، مدیر عامل شرکت سوندار پیچای و یکی از میزبانان کمپانی یک دیدگاه کلی درمورد طرح های سال دیگر برای مردم ارائه کرد.متاسفانه، برای به واقعیت پیوستن این طرح ها باید صبور باشیم از آنجایی که گوگل به شخصه اعلام کرده که در طی بازه زمانی چند ماه منتظر این اتفاقات نباشید.
البته این به معنی کوچک کردن اعلان گوگل نیست علاوه بر این بسیاری از کمپانی های بزرگ و مهم در طی شش ماه آینده تغییرات بسیار بزرگ و تاثیرگذاری خواهند کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۴:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ خرداد

گوگل در چند روز اخیر از دو اپلیکیشن ارتباطی خود Duo و Allo رونمایی کرد. اپلیکیشن Duo که اپلیکیشن ارتباطی گوگل برای برقراری تماس‌های تصویری است و اپلیکیشن Allo هم اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل است که کاربران برای ارسال پیام و محتوا می‌توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن‌ها در اواخر تابستان منتشر خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های مهم و بارز اپلیکیشن Allo، امنیت آن است. این اپلیکیشن مجهز به سیستم رمزگذاری end-to-end است.سیستم رمزگذاری که برای این اپلیکیشن گوگل به‌کار گرفته است، همان سیستم رمزگذاری است که واتس‌اپ برای رمزگذاری استفاده می‌کند. این اپلیکیشن دارای حالت چت مخفی است که در این حالت کلیه موارد رمزگذاری می‌شود.

ادامه مطلب