محبوب ترین ها
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

اینستاگرام، یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس محور است که به کاربران امکان به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوهای کوتاه را می‌دهد. اینستاگرام در حال حاضر در حال تست دکمه جدید "Contact" برای ارتباط بهتر میان کاربران و شرکت‌ها است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

گوگل در حال ساخت ابزار های ارائه ایست که تعامل بیشتری داشته باشد.
کمپانی در روز چهارشنبه یک ویژگی پرسش و پاسخ جدید را معرفی کرد،که به مخاطبان اجازه میدهد در حین سخنرانی سوالات خود را بپرسند.
ویژگی جدید پرسش و پاسخ، هم اکنون در سایت اسلاید ها، برنامه های اندروید و ios موجود است و به مردم این اجازه را میدهد در زمان واقعی ارائه سوالات خود را بپرسند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۵:۳۸ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

گوگل در حال آزمایش رنگ های جدید برای لینک های نتایج جستجو است و دیگر رنگ آنها سایه ای آبی نیست.مشکی است.
این غول فناوری در حال آزمایش لینک های جدیدش با رنگ مشکی است. بنابراین اگر هنوز لینک ها برای شما آبی هستند خودتان را فرد خوش شانسی بدانید.در غیر این صورت لینک های شما باید به صورت مشکی معمولی که در بالای صفحه ها ظاهر میشود باشد.تغییر بر روی لینک هایی که قبلا بر روی آنها نیز کلیلک شده انجام خواهد شد.برای مثال اگر به طور معمول لینکی را در گوگل ببینید که از قبل روی آن کلیک کرده بودید، رنگ های آبی سایه دارد تبدیل به بنفش میشوند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۵:۵۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

چه به دنبال نصیحت های خانوادگی باشید و چه به دنبال بهترین رستوران در نزدیکی محله خودتان، گروه های فیس بوک گزینه مناسبی به عنوان ارتباط مجازی در هر موضوعی خواهد بود.
حالا فیس بوک در حال امتحان ویژگی جالب جدیدی به نام "Discover" است که به شما این امکان را میدهد با تایپ کردن موضوع مورد نظر به گروه های مختلف بپیوندید.این تب جدید به شما امکان میدهد تا بین لیست گروه های خصوصی و عمومی جستجو کنید از جمله گروه هایی که دوستان شما در آن عضو هستند و یا گروه های محلی.میتوانید مشاهده کنید که در دایره شما و دایره شهری چه خبرهایی هست.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

هیچ کمبود دیگری در دستگاه های اپل وجود ندارد که پلت فرم های هوشمند برنامه های خانگی را پشتیبانی نکند.تا کنون مدیریت برنامه های گوناگون برای مدیریت روشنایی منزل، امنیت و لوازم خانه، خود دردسر زیادی داشت زیرا می بایست از بین چندین برنامه این کار ها را انجام میدادید اما الان همه این برنامه ها به صورت واحد در آمده است.نگران این نباشید که آیا ios 10 این مشکلات را برطرف کرده یا خیر.
MacRumors میگوید که یکی از کارمندان اپل ادعا کرده است زمانی که ios 10 در پاییز منتشر شود به همراه یک برنامه مستقل کنترل اینترنت اشیاء منزل خواهد بود.این کارمند طریقه عملکرد آن را به طور کامل توضیح نداد اما گفت که حکم یک مرکز هدایت را برای تمام گجت های منزلتان ایفا خواهد کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۶:۵۶ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

فیس بوک هم اکنون برای روز مادر آماده است.
این شبکه اجتماهی در حال راه اندازی دو ویژگی مخصوص برای روز مادر است که شامل ایموجی های گرافیکی فعال و دسته های گل در پیام رسان میشود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

نسخه جدید ICQ برای IOS به شما اجازه می دهد حتی با کمترین سرعت اتصال به اینترنت، تماس ویدئویی خود را برقرار کنید سازندگان این اپلیکیشن می گویند؛ این برنامه حجم ترافیک مصرفی را تا 8 برابر کاهش می دهد و بسیار به صرفه است.
اقتصادی و به صرفه !
با فعال کردن دکمه صرفه جویی، در تماس تصویری، برنامه بصورت خودکار کیفیت تصویر ارسالی و دریافتی را کاهش داده و حتی تصویری سیاه و سفید به شما می دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۴۲ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ ارديبهشت

این خبر در تاریخ 5 می سال 2016 ساعت 4:18 صبح به روز رسانی شده است.مشکلات App Store حل شده اند.استاتوس سیستم وب سایت اپل به درستی باز سازی شده است.
این مشکل تنها برای شما پیش نمایده بود که صبح از خواب بیدار شوید و برای جستجوی برنامه ای در App Store بگردید و نتایج بی ربط و به هم ریخته پیدا کنید.

ادامه مطلب