محبوب ترین ها
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

برنامه هایی که ممکن است آنها را از دست داده باشید: برنامه نقاشی سه بعدی گوگل و Tiltbrush، توانسته اند چیز های بسیار زیبایی را بسازند؛یک کمپانی رباتیک در حال مرتب سازی موارد ناقص است و در حال تست برنامه میباشد همچنین یک دستگاه کپی سه بعدی به شما این امکان را میدهد تا از هر چیزی که کشیدید در سایز دو برابر پرینت بگیرید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

واتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌های ارتباطی بسیار امن و کاربردی است. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند برای یکدیگر پیام و محتوا (موزیک، ویدیو و اسناد) ارسال کنند و تماس‌های صوتی برقراری کنند. شما در واتس‌اپ امکان چت گروهی هم دارید. یکی از قابلیت‌هایی که واتس‌اپ را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند، امنیت آن است، کلیه تماس‌ها، ارسال و دریافت و ارسال پیام و محتوا چه به صورت دو نفره، و چه گروهی رمزگذاری می‌شوند. واتس‌اپ از سیستم رمزگذاری "end-to-end" استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

پیام رسان واتساپ که حدود 96درصد از مردم برزیل از کاربران آن بودند، به دستور مقامات کشور برزیل فیلتر شد. تقریبا بلافاصله پس از این اتفاق 7 میلیون نفر با کاربران پیام ریان تلگرام پائول دروف اضافه شد. مارک زوکر برگ مدیر عامل فیس بوک نیز با پیامی در صفحه شخصی خود از کاربران واتساپ خواست تا راهپیمایی بر علیه این فیلترینگ در برزیل راه بیندازند.
داستان از کجا شروع شد؟
پس از درخواست مقامات برزیل از مسئولین واتساپ، مبنی بر قرار دادن اطلاعات شخصی کاربران در اختیار آن ها و امتناع مسئولین این پیام رسان، فیلترینگ صورت گرفت.
این تصمیم به دستور حکم دادگاه در 2 می اجرا شد. با توجه به سخنان مدیر عامل واتساپ ژان کوما، دولت برزیل از ما چیزی خواسته که وجود ندارد اطلاعات و مکاتبات کاربران این پیام رسان بر روی سرورها ذخیره نمی شوند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

اپلیکیشن مدیریت دانلود در دستگاه‌های هوشمند بسیار لازم و ضروری است. در پلتفرم اندروید اپلیکیشن‌های زیادی جهت مدیریت دانلود موجود است ولی در iOS اپلیکیشن‌های مدیریت دانلود اغلب پولی هستند. ما در این مطلب آموزشی به شما اپلیکیشن رایگانی را جهت مدیریت دانلود در iOS معرفی می‌کنیم.
اپلیکیشن Total Downloader، اپلیکیشن مناسب جهت مدیریت دانلود، فایل‌ منیجر و مرورگر در پلتفرم iOS برای آیفون و آیپد است.
این اپلیکیشن می‌تواند جایگزین خوبی برای سافاری باشد، هم می‌توانید با از طریق این اپلیکیشن وب‌گردی کنید و هم دانلود‌های خود را همزمان انجام دهید. اپلیکیشن Total Downloader، می‌تواند فایل‌های مولتی‌مدیا و اسناد را اجرا کند. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند محتوا را از طریق وای‌فای با مک‌بوک و پی‌سی به اشتراک بگذارد. شما می‌توانید از طریق یک آدرس اینترنتی در مرورگر خود به محتوای به اشتراک گذاشته شده، دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

اینستاگرام، به مالک یک برنامه بریتانیایی دستور داده که نام ساخته خود را تغییر دهد.
دنی لوکاس یک برنامه با نام Littergram ساخته تا به راحتی مردم بتوانند عکس‌های زباله‌ها را به اشتراک بگذارند و وقایع مهم را به مسئولین محلی خود گزارش کنند، اما وکلای اینستاگرام به او گفته‌اند ، نامی که انتخاب کرده قابل ‌قبول نیست.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۳:۸ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

اینترنت اکسپلورر مایکروسافت برای مدت های زیادی استفاده شده است.اما از سال 2008 که گوگل کروم روی کار آمده است، اینترنت اکسپلورر کنار رفته است.در سال 2012 گوگل کروم به عنوان قهرمان مرورگر ها شناخته شد اما هنوز هم افرادی هستند که از اینترنت اکسپلورر استفاده میکند.اما در حال حاضر همه متفق القول هستند که کروم پادشاه مرورگر هاست.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

Ransomware نوعی بد افزار است که کامپیوترتان را به عنوان گروگان نگه میدارد تا با مقدار مشخصی پول آن را ازاد کنید و این بد افزار از زمانی که در سال 2013 گسترش یافت بسیار رایج شده است . وب سایت maisto international ، متعلق به یک اسباب بازی فروشی است که مدل های وسایل نقلیه ی معمولی و کنترل از راه دور را میفروشد و ظاهرا میزبان ransomware های بسیاری است . در صفحه ی maisto.com ، فایل های مضر، خودشان از طریق چیزی به نام angler در کامپیوتر بازدید کنندگان دانلود میشوند . angler نوعی جعبه ابزار است که فایل های مضر را در کامپیوتر های شما نصب میکند . در این نمونه ، angler بدافزاری به نام cryptXXX را ذخیره میکند ، بد افزاری که فایل های کاربران را رمز گشایی میکند و با دریافت هزینه ای بازشان میکند . بر اساس گفته های محقق امنیتی ، جروم سگورا ، ابزاری وجود دارد که کاربران آلوده شده میتوانند با دانلود آن ، این بدافزار را بدون پرداخت هزینه ای پاک کنند .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

روزانه برنامه های متفاوت و خدمات بسیاری هستند که به صورت اساسی از آنها استفاده میکنیم و یا حتی دقیقه به دقیقه.جستجو بین تمام این برنامه ها ممکن است مشکل باشد در حالی که از اهمیت بالایی هم برخوردانند و در این میان، ایمیل ها، متون، توئیتر، اسلک، گوگل درایو یا دروپ باکس تنها تعدادی از آنها هستند و قادر بودن به جمع آوری این لیست در یک جای مشخص با هم میتواند کمک بزرگی باشد.

ادامه مطلب