محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ بهمن

به گزارش زومیت، ظاهرا مایکروسافت در ماه‌های اخیر مذاکراتی با پینترست برای تصاحب این شبکه‌ی اجتماعی انجام داده است. ردموندی‌ها احتمالا درحال پی‌ریزی استراتژی‌های جدید برای آژور هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ بهمن

به گزارش زومیت، سران شرکت سامسونگ اطلاعات جالبی ازجمله مقایسه‌ی فروش سری گلکسی اس 21 با نسل پیشین در کره جنوبی را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ بهمن

به گزارش زومیت، براساس اعلام سامسونگ، پیش‌خرید سری گلکسی S21 در بریتانیا از خانواده‌های گلکسی S20 و گلکسی S10 پیشی گرفته است تا رکورد جدیدی به ثبت برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ بهمن

به گزارش زومیت، طبق آمار IDC، در سال ۲۰۲۰ تعداد تبلت‌های عرضه‌شده ۱۳٫۶ درصد افزایش یافته است و اپل همچنان بالاتر از سامسونگ و هواوی، بیشترین سهم بازار تبلت را در اختیار دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش مهر به نقل از زد دی نت، هیوندای در بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر کرده، افزوده درخواست‌های مختلفی را از چند شرکت برای همکاری در زمینه تولید خودروهای خودران دریافت کرده، اما مذاکرات با تمامی این شرکت‌ها در مراحل اولیه است و هیچ چیزی نهایی نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش دیجیاتو، وزیر پیشنهادی جو بایدن برای وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا گفت که «دلیلی نمی‌بیند» تا هواوی و دیگر شرکت‌های چینی را از لیست تحریم‌های آمریکا خارج کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ بهمن

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، طبق آخرین گزارش مؤسسه «گارتنر» در پایان سال جاری میلادی (۲۰۲۱) احتمالاً ۱.۵ میلیارد موبایل هوشمند در سراسر جهان به کاربران فروخته می‌شود. این رقم نشان دهنده رشد ۱۱.۴ درصدی فروش نسبت به سال گذشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ بهمن

فدراسیون تجارت الکترونیکی و فروش از راه دور فرانسه (فِواد) اعلام کرد که تجارت الکترونیکی در این کشور طی سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل از آن ۸.۵ درصد رشد کرده و به ۱۱۲ میلیارد یورو (حدود ۱۳۴ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.

ادامه مطلب