محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۷ مهر

پس از آنکه Alibaba موافقت کرد مبلغ ۵/۳ میلیارد یوان (807 میلیون دلار) به منظور به دست آوردن مالکیت حداکثری در شرکت تابعه‌ی Cainiao سرمایه‌گذاری کند، این مورد نشان می‌دهد که شرکت به صورت جدی پیگیر مسائل لجستیک است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۶ مهر

پس از اینکه در اوایل سال جاری Vimeoبرنامه‌هایش برای راه‌اندازی تجارت مبتنی بر ویدئوی اشتراکی را کنار گذاشت، امروز اعلام کرد که پلتفرم استریم ویدئوی لایو، Livestream را خریداری می‌کند و محصول استریم زنده‌ی خود را راه‌اندازی خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۵ مهر

کمپانی Interbland در تاریخ 25 سپتامبر، همانند سال‌های گذشته، لیست رتبه بندی گران ترین برند‌های جهان را منتشر کرد. رتبه ی اول این لیست را کمپانی Apple دریافت کرد. این پنجمین سال متوالی است که Apple در رتبه بندی برندها در صدر قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۴ مهر

طبق اعلامیه‌ای که امروز صبح شرکت Deliveroo منتشر کرد، این شرکت تحویل غذای اروپایی با افزارش بودجه‌ی بالای 385 میلیون دلاری به ارزشی بیش از 2 میلیارد دلار رسید. Deliveroo قبلا افزایش بودجه‌ی 475 میلیون دلاری داشته است که بیشترین بخش آن مرتبط با آگوست گذشته در دور سری E به مبلغ 275 میلیون دلار بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۴ مهر

SAP، غول نرم‌افزارهای سازمانی آلمان امروز خریدی را اعلام کرد که هدف آن تقویت بخش تجارت الکترونیک هیبریدی‌اش است. این خرید شرکت Gigya است، شرکتی که کمک می‌کند ویژگی‌های آنلاین، مشخصات و هویت مشتریان را مدیریت کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

Imagination Technologies، سازنده‌ی تراشه‌ی مستقر در بریتانیا که قبلا اجزاء گرافیکی تلفن همراه را برای Apple تأمین می‌کرد، با فروش خود به Canyon Bridge، شرکت سهامی خصوصی که در Silicon Valley مستقر است و توسط صندوق چینی با عنوان Yitai Capital حمایت می‌شود، موافقت کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

Baidu اعلام کرد سرمایه‌ای ۱/۵ میلیارد دلاری را که متمرکز بر حمایت از شرکت‌های فناوری فعال در زمینه‌ی خودروهای خودران هستند، اختصاص داد. این غول چینی که در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات جستجوی اینترنتی و تکنولوژی هوش مصنوعی شناخته شده است، در سال‌های اخیر به طور عمده بخش حمل و نقل خودران را در اولویت خود قرار داده است. بنابراین این اعتبار بودجه جای چندان تعجبی از جانب این شرکت ندارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

MongoDB، شرکت نرم‌افزاری پایگاه داده‌ای که در نیویورک مستقر است، همانطور که با وجود دو برابر شدن درآمدش نسبت به سال گذشته، همچنان مقدار زیادی از آن را به هدر می‌دهد، برنامه‌ریزی دارد تا سهام خود را با کمیسیون امنیت و تبادلات به صورت عمومی عرضه کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند