محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

Spotify که برای مدت طولانی است برای ارائه‌ای عمومی سهام‌اش در ایالات متحده‌ی آمریکا آماده می‌شود، مشخص شد که این شرکت فرصت فروش به نام تجاری بزرگی را در اوایل سال جاری از دست داده است. این نام تجاری Tencent است، غول اینترنت چینی با ارزش 380 میلیارد دلار. منبعی آشنا با موضوع به TechCrunch گفت: Tencent به شرکت Spotify به منظور گسترش تجارت موسیقی در حال رشد خود در خارج از چین و آسیا نزدیک شده است. هرچند هر دوی این شرکت‌ها از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ شهريور

Samsung اختصاص 300 میلیون دلار بودجه را برای سرمایه‌گذاری در طیف وسیعی از فناوری‌های خودرو اعلام کرد. این دور جدید تأمین مالی نوآوری خودروی Samsung در ماشین‌های متصل و فناوری‌های رانندگی مستقل با استفاده از هوش مصنوعی، حسگرهای هوشمند، ویژگی‌های ایمنی، امنیت سایبری و موارد بیشتر سرمایه گذاری خواهد شد. اولین سرمایه‌گذاری این بودجه در تکنولوژی TTTech اتریش می‌باشد که شرکتی تخصصی در زمینه‌های ایمنی، شبکه و ادغام نرم افزاری برای ADAS (سیستم‌های پیشرفته‌ی همیار راننده) و پلتفرم‌های خودکار رانندگی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

Rovio متعلق به فنلاند، امروز بازه‌ی قیمتی برای عرضه‌ی عمومی سهام اولیه‌ی خود را اعلام کرد که شرکت را بین 926 میلیون تا ۱/۰۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری می‌رساند. این شرکت اعلام کرد 36 میلیون دلار سهام جدید را در محدوده‌ی قیمتی بین ۱۰/۲۳ تا ۱۳/۷۲ دلار برای هر سهم منتشر خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ شهريور

برنامه‌ی بخش وسایل نقلیه‌ی خودران Alphabet بر کسی پوشیده نیست. این بخش از شرکت که پیش‌تر توسط Google و با نام Waymo شناخته می‌شد، به منظور گسترش اهدافش به نظر می‌رسد قصد سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری بر روی Lyft داشته باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

منابعی آشنا با موضوع به TechCrunch گفتند: گروه ژاپنی SoftBank، گروه سرمایه‌گذاری آمریکایی Dragoneer و غول چینی به اشتراک‌گذاری ماشین Didi در حال نزدیک شدن به نهایی کردن سرمایه‌گذاری در Uber از طریق سرمایه‌گذاری مشارکتی هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

Rackspace در روز جاری خبر از خرید شرکت Datapipe، یکی از بزرگ‌ترین رقبای خود در حوزه‌ی کسب‌وکارهای رایانش ابری خصوصی و عمومی داد. Rackspace انتظار دارد این خرید تا فصل مالی آینده نهایی گردد.

ادامه مطلب