محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

طبق اخبار منتشر شده WeWork موفق به جذب سرمایه‌ای ۴.۴ میلیارد دلاری از SoftBank شده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم SoftBank به میزان ۳ میلیارد دلار بر روی WeWork سرمایه‌گذاری نموده و مابقی ۱.۴ میلیارد دلار را بر روی سه زیر بخش این شرکت در کشورهای چین، ژاپن و منطقه‌ی اقیانوس آرام اختصاص داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

Uber شش ماه پر حاشیه‌ای را پشت سر گذاشته است. از مشکلات حقوقی گرفته تا ادعای تجاوز جنسی. این شرکت هم‌اکنون دارای مدیرعامل نیز نمی‌باشد، اما گزارش مالی انتشار یافته از سوی آن نشان می‌دهد، کاربران به اتفاقات رخ داده پیرامون این شرکت توجهی نداشته‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Microsoft اعلام داشته است شرکت Cycle Computing را خریداری کرده است. Cycle Computing شرکتی است که ارائه دهنده‌ی راه‌کارهای اجرای منظم برنامه‌ها با توان پردازشی و کارایی بالا، حجم بزرگی از داده‌ها و دیگر کارهای عظیم پردازشی می‌باشد. جزئیات این معامله، از جمله قیمت آن هنوز منتشر نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Tencent، با‌ ارزش‌ترین شرکت فناوری آسیا، رکورد سه ماهه‌ی ۲/۷ میلیارد دلاری‌اش را به لطف رشد انفجاری بازی‌‌های تلفن همراه ثبت کرد. سود شرکت در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت که این در نتیجه‌ی موفقیت بازی‌های موبایلی Tencent، به خصوص بازی Honour of Kings است که ادعا می‌شود بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Apple و Google را می‌توان بزرگ‌ترین دوستان ظاهری در دنیای فناوری دانست. در حالی که این دو طوری با هم رقابت می‌کنند که انگار فردایی وجود ندارد، در تعدادی از معاملات خاص نیز با هم همکاری می‌کنند. برای مثال، Goole مبلغ زیادی پول برای باقی ماندن در iOS پرداخت می‌کند. همانطور که CNBC برای اولین بار گزارش کرد، طبق تحلیلگر Bernstein، گوگل می بایست سالیانه 3 میلیارد دلار بپردازد تا گزینه‌ی پیش‌فرض در Safari باقی بماند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

سازنده‌ی کامپیوتر شخصی Lenovo با انتشار اولین افت سه ماهه‌ی خود در تقریبا دو سال گذشته در روز جمعه، درباره‌ی هزینه‌های بالاتر و فشارهای بودجه‌ی احتیاطی در ارتباط با کمبودهای اجزا همچون تراشه‌های حافظه هشدار داد.

ادامه مطلب