محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

سه سال و نیم پس از بازگشتش، Chris Wanstrath به عنوان مدیرعامل پلتفرم توسعه‌دهنده‌ی محبوب GitHub پس از هدایت جستجو برای یافتن جایگزین به جای خود، کناره‌گیری خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

Alibaba شرکت برتر تجارت الکترونیک چین، برآوردهای تحلیلگران را با افزایش 56 درصدی در درآمدهای سه ماهه‌ی اول شکست. این مورد تحت تاثیر رشد فروش آنلاینی قرار داشت که حجم بالای تجارت شرکت را تشکیل می‌دهد. نتایج روز پنج شنبه نشان داد که Alibaba Group Holding، یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های آسیایی، در بخش فروش آنلاین هر محصولی از خوراک گرفته تا لباس و محصولات لوکس که بیش از پیش توسط چینی‌ها خریداری می شود، سود می‌برد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

Gab در روز جاری اعلام داشت که موفق به جذب سرمایه‌ای ۱ میلیون دلاری شده است. نیم‌میلیون دلار این مبلغ تنها در ۵ روز گذشته به دست آمده است. این شرکت این خبر را در حساب کاربری توئیتر خود عنوان داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

گروهی از شرکت‌های فناوری با نفوذ همچون Baidu، Alibaba، Tencent، Didi و JD.com برای سرمایه‌گذاری 12 میلیارد دلاری در اپراتور تلفن همراه دولتی China Unicom، دومین اپراتور بزرگ چین با 269 میلیون کاربر که آن را به یکی از بزرگ‌ترین اپراتورها در جهان تبدیل کرده است، توافق کردند. این سرمایه‌گذاری به عنوان بخشی از استراتژی مالکیت ترکیبی چین است که در سال 2014 اعلام شد و این استراتژی دولت را وادار به جذب سرمایه‌ی خصوصی می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

Buoy، استارتاپی که از الگوریتمی هوشمند با پشتیبانی اطلاعات پزشکی برای حدس درباره‌ی آنچه موجب کسالت و بیماری فرد شده است، استفاده می‌کند، مبلغ ۶/۷ میلیون دلار در Series A افزایش سرمایه داشت که از F-Prime Capital Partners، FundRx و سرمایه‌گذاران فرشته‌ی مختلفی برای کمک به عملیات مقیاس و تأمین بودجه‌ی آن صورت گرفت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

SoundCloud این دور تامین بودجه‌ی ضروری را برای حفظ تلاش در جریان بقای خدمات موسیقی‌اش تعطیل کرد.
در پی این تغییرات، Alex Liung، مدیرعامل کنار خواهد رفت اگرچه رئیس باقی خواهد ماند. به جای وی Kerry Trainor که پیش‌تر مدیرعامل Vimeo بوده، جایگزین وی خواهد شد. Mike Weissman به عنوان موسس سابق SoundCloud، مدیر ارشد عامل خواهد شد و Eric Wahlforss، مدیر ارشد فنی، به عنوان مدیر ارشد بخش تولید باقی خواهد ماند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

تنها پس از دقایقی از انتشار گزارش مالی فصل اخیر Snap در روز پنج‌شنبه‌ی گذشته، این شرکت اشاره‌ای به فیلتر ارائه‌ شده‌ی جدیدی بر روی سرویس خود داد که احتمالا نخستین فیلتر واقعیت افزوده در جهان می‌باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند