محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

آخرین خرید Facebook یک استارتاپ آلمانی حوزه‌ی بینایی ماشین با نام Fayteq است. این شرکت توسعه‌دهنده‌ی پلاگین‌هایی برای برنامه‌هایی چون Adobe After Effects می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

Amazon بیش از پیش قصد دارد وارد بازار سخت‌افزار گردد. در کنار سرمایه‌گذاری آن بر روی شرکت غول چینی Tencent، این شرکت قصد دارد بر روی پروژه‌ی گوشی هوشمند Essential آًقای Andy Rubin نیز سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

یک ماه پس از تعهد کمک به WeWork در ژاپن، SoftBank به یکی دیگر از بزرگان جهانی برای رسیدن به اهداف خود در این کشور یاری می‌رساند. امروز SoftBank هماهنگی را اعلام کرد که بر مبنای آن خدمات اجاره‌ی دوچرخه‌ی بدون پایه‌ی Ofo را به خاک ژاپن باز خواهد کرد. Ofo اخیرا ارزش خود را با سرمایه‌گذارانی همچون Alibaba، Didi Chuxing و DST Global در حدود یک میلیارد دلار افزایش داده است، ادعای بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده و هشت میلیون دوچرخه را دارد که در هر کجا می‌توان آن‌ها را گذاشت و با اسکن کد QR ضمیمه شده از طریق اپلیکیشن Ofo قابل استفاده هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

درآمدهای سه ماهه‌ی دوم Fitbit می‌تواند بدتر باشد. برخلاف سه ماهه‌ی چهارم سال گذشته، این شرکت از فرصت اعلام اخراج 6 درصد از کارمندانش استفاده نکرد و همچنان همه چیز بد است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

طی هفته‌های اخیر SoftBank ارتباطات زیادی برای سرمایه‌گذاری بر روی Uber داشته است و امروز Masayoshi Son، مدیرعامل این شرکت علاقمندی خود برای پیگیری این معامله را تائید کرد. با این حال Son اعلام کرد که شرکتش همچنین خرید Lyft، دشمن اصلی Uber در آمریکا را مدنظر دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

این کارخانه‌ی جدید بیش از 4000 کارمند خواهد داشت و هر ساله 300 هزار خودرو تولید خواهد کرد. روز جمعه، شرکت‌های Toyota Motor و Mazda Motor معماله‌ای را برای ورود به پروژه‌ای مشترک امضا کردند. به عنوان بخشی از این طرح، این شرکت‌ها کارخانه‌ای جدید در ایالات متحده‌ی آمریکا خواهند ساخت و خودروهای الکتریکی جدید و ماشین‌هایی با قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم‌های رانندگی خودران را توسعه خواهند داد. هر شرکت پنج درصد از سهام دیگری را خریداری می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

Tesla اقدام به کاهش قیمت مدل پایه‌ی خودروی Model X SUV خود از ۸۲۵۰۰ به ۷۹۵۰۰ دلار نموده است. دلیل کاهش ۳ هزار دلاری این خودرو، افزایش سود حاصل از فروش خودروهای الکتریکی عنوان شده است.

ادامه مطلب