محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

SoftBank امروز اعلام کرد WeWork به دنبال راه‌اندازی فضاهای همکاری‌اش در ژاپن با همکاری سرمایه‌گذاری مشترک SoftBank است. به عنوان بخشی از این توافق‌نامه، SoftBank و WeWork هر کدام 50 درصد از این سرمایه‌گذاری مشترک را در WeWork Japan سهیم هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

احتمالا شما درباره‌ی کسب‌وکارهای سبک HelloFresh شنیده‌اید که در آن به شما مواد خوراکی مناسب برای وعده‌های‌تان داده می‌شود. حالا این مفهوم به معنای واقعی کلمه برای سگ تحقق یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۷ تير

این بودجه‌ی سرمایه‌گذاری مخاطره آمیز، حمایت و پشتیبانی را نیز در بر می گیرد. امروز Toyota اعلام کرد که بخش Toyota AI Ventures را راه‌اندازی کرده است. یک بخش سرمایه‌گذاری جدیدی که بر روی شرکت‌های نوپای فناوری در بخش هوش ممصنوعی متمرکز خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

در حال حاضر دو سوم مردم جهان یک تلفن همراه در جیب خود دارند و ظاهرا تعداد زیادی از آن‌ها برای بازی‌های موبایلی پول خرج می‌کنند. گزارش جدیدی از تحلیلگر صنعت DFC Intelligence نشان داد که درآمد بازی‌های موبایلی برای اولین‌بار در سال 2016 از درآمد PC و کنسول‌ها پیشی گرفت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

درخواست ایجاد بیمه‌نامه برای وسائل منزل می‌تواند به راحتی استفاده از دوربین گوشی‌ و ارسال عکس‌های گرفته شده از وسایل منزل باشد. این کاری است که Cover قول ارائه‌ی چنین سرویسی را داده است. اپلیکیشنی که بر اساس عکس‌های ارسالی کاربر، بیمه‌های پیشنهادی را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند