محبوب ترین ها
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

بنابر محاسبات انجام شده توسط تحلیلگران چینی، برآورد هزینه های مالی مصرف کنندگان چینی برای خرید برنامه های کاربردی موبایل تا سال 2020 بالغ بر 56 میلیارد دلار خواهد شد. به گزارش یکی از خبرگزاری های چینی، با توجه به جمعیت بالای کشور چین، انتظار می‌رود تا در آینده‌ای نزدیک میزان پول اختصاص داده شده به خرید برنامه های کاربردی مبلغ هنگفتی را شامل شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

Google امروز به طور رسمی‌تری محصول انکیوباتور داخلی خود، Area 120 را معرفی کرد. با راه‌اندازی یک وب‌سایت اختصاصی که همراه با راه‌اندازی یکی از پروژه‌های جالب‌تر این برنامه تا به امروز است: راهی برای تبلیغات در دنیای VR. این آزمایش جدید که به طور ساده Advr نامیده می‌شود، شامل یک فرمت تبلیغاتی مکعبی است که امکان اجرای تبلیغات ویدئویی در محیط 3D/VR را می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

در حالی که Pandora در هفته‌ی گذشته سرمایه‌ی بزرگی را از سوی SiriusXM جذب کرده، اما خبر خوبی از سوی این سرویس منتشر نشده است. این شرکت به تازگی اعلام داشته است که علاوه بر کناره‌گیری یکی از هم‌بنیان‌گذاران این شرکت و مدیرعامل فعلی آن، سرویس‌دهی آن در کشورهای نیوزیلند و استرالیا پایان خواهد یافت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

بر اساس گزارش جدید امروز صبح از شرکت تحلیلگر برنامه‌ی App Annie، صنعت اپلیکیشن جهانی تا سال 2021 به ارزش ۶/۳ تریلیون دلار خواهد رسید که از سال گذشته ۱/۳ تریلیون دلار افزایش یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

بر اساس شواهد گردآوری شده، Apple شرکت بینایی کامپیوتری SensoMotoric را خریداری کرد. این شرکت سیستم‌ها و عینک‌های ردیابی چشم را ارائه می‌دهد. SensoMotoric اخیرا وب سایت خود را به‌روزرسانی کرده است و صفحات بسیار زیادی را درباره‌ی اطلاعات محصولاتش حذف کرده است. همچنین دراین وب‌سایت پرتال شغلی، وبلاگ خبری، برنامه‌های رویدادها و کارگاه‌های آموزشی و موارد زیاد دیگری وجود ندارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

هنگامی که در مورد جذب سرمایه‌ی شرکت‌های فعال در زمینه‌ی شیشه‌ی هوشمند می‌شنوید، احتمالا در اولین گام فکرتان به سمت واقعیت افزوده و محصولاتی همانند HoloLens برود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Jeff Bezos مدیر عامل Amazon متعهد شد که سرمایه‌گذاری در هندوستان را ادامه دهد زیرا به دنبال رقابتی در این کشور است که سرمایه‌های زیادی از حامیان بزرگ مقصدشان آنجاست.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير

Mobike، غول چینی به اشتراک‌گذاری دوچرخه اعلام کرد با راه‌اندازی یک شرکت تابعه در ژاپن، وارد این بازار جدید و مهم می‌شود. این خبر دقیقا پس از این افزایش اعتبار منتشر شد. این افزایش کل، بودجه‌ی استارتاپ را از زمان آغاز به کار آن در سال 2015 در شانگهای تا به امروز به بیش از 900 میلیون دلار رساند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند