محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۰ خرداد

چرخه‌ی جدید سرمایه‌گذاری در امنیت سایبری از سال 2012 آغاز شد. این چرخه توسط سه عرضه‌ی اولیه‌ی عمومی اوراق بهادار کاتالیزه شد: Proofpoint، Splunk و Palo Alto Networks. آن طور که معمول است خروجی بزرگ در یک مکان به طور قابل توجهی اعتماد سرمایه‌گذار را افزایش می‌دهد و عرضه‌ی سرمایه را بالا می‌برد، به طوری که سرمایه‌گذاران فرعی به امید پیدا کردن "چیز بزرگ تر بعدی" عجله می‌کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

بر طبق تحقیقات شرکت CB Insight غول‌های فناوری در مجموع 34 استارتاپ هوش مصنوعی را در سه ماهه‌ی اول سال جاری به دست آوردند که این دو برابر بیشتر از میزان فعالیت در دوره‌ی مشابه سال گذشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

Circle Media تحت نظر شرکت Circle with Disney ابزاری است که به والدین کمک می‌کند تا قوانین و محدودیت‌های اینترنت خانگی‌شان را اجرا کنند. این شرکت اعلام کرد 10 میلیون دلار در سری اول افزایش تامین مالی داشته است. این دور در مرحله‌ی اولیه توسط صندوق سرمایه‌گذاری Relay Ventures هدایت شد. هر چند سرمایه‌گذاران دیگری نیز در این دور وجود داشتند اما نامشان فاش نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

کسب و کارها معمولا زمان و پول زیادی را برای جذب مشتریان بالقوه صرف می‌کنند. حالا یک استارتاپ با نام Riley هدفش را کمک به آن‌ها برای اولیت بخشی به این اهداف مبتنی بر فروش، قرار داده است. Riley بخشی از برنامه‌ی زمستانی Y Combinator می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ خرداد

Qualcomm در مدت اخیر چندان در خصوص استفاده از مجوزهای ثبت‌شده‌اش موفق نبوده است. این شرکت در کره‌جنوبی به عنوان سوء استفاده از مجوزهای در اختیارش به مشکل برخورده بود. همچنین دعواهای حقوقی بین این شرکت با FTC و Apple در مواردی مشابه رخ داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ خرداد

App Store دو برابرGoogle Play در آمریکا ناشران یک میلیون دلاری جدید تولید می‌کند. بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته، این توسعه‌دهندگان در حال عبور از مرز یک میلیون دلار درآمد برای اولین‌بار هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ خرداد

مدیر عامل شرکت HP، آقای Dion Weisler زمان برای توصیف دستیابی به موفقیت در درآمدهای سه ماهه‌ی اخیر شرکتش را از دست نداد. وی در گفتگو با تحلیلگران گفت افزایش فروش‌های HP در سه ماهه‌ی سوم متوالی نشان داد که چرخش شرکت از زمان تقسیم با مرکز اطلاعات Hewlett Packard Enterprise در حال جواب دادن است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند