محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

شرکت فناوری‌های Unity که با سابقه‌ای 13 ساله در سان‌فرانسیسکو مستقر می‌باشد، در کار ساخت و توسعه‌ی ابزارهای مورد نیاز برای تولیدکنندگان بازی‌های ویدئویی است. این شرکت به تازگی با تأمین مالی از شرکت Silver Lake، سرمایه‌اش را 400 میلیون دلار افزایش داد. بخش بزرگی از این سهام با هدف خرید سهام کارمندان با سابقه و سرمایه‌گذاران اولیه است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

DocPlanner پلتفرم نوبت‌دهی آنلاین مراقبت‌های بهداشت و درمان در اروپا است که موفق به جذب سرمایه‌ی 15 میلیون یورویی در سری چهارم دریافت مالی خود شده است. این جذب سرمایه تنها 10 ماه پس از جذب سرمایه‌ی ۲۰ میلیون یورویی این شرکت رخ داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

اواخر هفته زمانیکه SoftBank قرارداد صندوق سرمایه‌گذاری‌اش با عنوان Vision Fund را با تأمین مالی 93 میلیارد دلاری از جانب شرکت‌های Apple، Qualcomm و Foxconn اعلام نمود، به طور سطحی سرمایه‌گذاری در Nvidia را هم فاش کرد. بلومبرگ گزارش کرد این سهام به ارزش 4 میلیارد دلار، در حدود۴/۹ درصد سهام شرکت Nvidia را شامل می‌شود و بنابر گفته‌ها این قرارداد SoftBank را چهارمین سرمایه‌گذار بزرگ بازار تراشه‌ها کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

در روز جاری Twitter امکان جدیدی برای تبلیغ‌دهندگان فراهم کرد تا بتوانند تجربه‌ی چت متفاوتی برای توئیت‌های تبلیغی خود به کاربران ارائه دهند. Direct Message Crads به شرکت‌ها و برندهای تجاری مختلف این امکان را می‌دهد که به مشتریان خود از طریق استفاده از بات‌ها تعاملی دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

تمامی اتومبیل‌های خودران نیاز به حسگرهایی برای تشخیص و اجتناب از برخورد با اشیا در محیط اطراف خود دارند. برای اینکه این خودروهای پیچیده در سرعت‌های بالا ایمنی خوبی داشته باشند نیاز به شناسایی دقیق اشیاء مقابل‌شان دارند و در این زمان است که آن‌ها می توانند از برخورد و تصادف جلوگیری کنند. در درجه‌ی اول این سیستم‌های موجود شامل راه‌کارهای تشخیص، دوربین و تغییر نور هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ خرداد

شرکت رایانش ابری Frame خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۶ میلیون دلاری داده است. این سرمایه قرار است به منظور ایجاد پلتفرم رایانش ابری مورد استفاده قرار گیرد که ارائه‌دهنده‌ی میزکاری کامل است که توانایی اجرای نرم‌افزارهای سنگین را دارد. در میان سرمایه‌گذاران نام‌هایی چون Microsoft Ventures، Bain Capital Ventures و In-Q-Tel به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد

ارزش رایج‌ترین پول رمزنگاری شده‌ی جهان هم اکنون از 2000 دلار برای هر کوین گذشت. این موضوع در ارتباط با طیف وسیعی از مبادلات بیت کوین از جمله Coinbase و Kraken صدق می‌کند. این ارزیابی کل سقف بازار Bitcoin را ۳۲/۹۲ میلیارد دلار نشان می‌دهد. آن طور که نمودارهای نشان می‌دهند Bitcoin در سال جاری موفقیت بزرگی داشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند