محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت

LevelUp، اپلیکیشن ارائه دهنده‌ی تکنولوژی‌های مالی آمریکایی، موفق به جذب سرمایه‌ای ۵۰ میلیون دلاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری JP Morgan Chase و بانک CentroCredit شده است. با احتساب این دور از سرمایه‌گذاری،‌ مجموع سرمایه‌های جذب شده‌ی این مجموعه به ۸۵ میلیون دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

شرکت تله‌کنفرانسی بریتانیایی StarLeaf که ارائه‌ دهنده‌ی سرویس‌های ویدئو کنفرانس مبتنی بر رایانش ابری به کسب‌وکارها می‌باشد، اولین قدم برای جذب سرمایه‌ را در ۱۰ سال فعالیت خود برداشت. این سرمایه‌گذاری از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری Highland Europe و Grafton Capital صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

شرکت مدیریت API و تحلیل آمار Tibco در روز دوشنبه اعلام داشت که قصد دارد شرکت علوم داده‌ای Statistica را خریداری کند. انتظار می‌رود این قرارداد در هفته‌ی پیش‌رو نهایی گردد. هنوز جزئیاتی از این معامله منتشر نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت

این سرمایه‌گذاری با گمانه زنی افزایش عرضه‌ی عمومی سهام اولیه در این شرکت مستقر در برلین انجام شده است. ارزش جاری شرکت بیش از ۳/۱ میلیارد دلار می‌باشد. سرمایه‌گذاری در Delivery Hero برای Naspers به معنی به دست آوردن سهمی در تجارتی است که در بیش از 40 کشور فعال است و رشد معناداری را تجربه می‌کند. این شرکت در سال 2016، به میزان171 سفارش را نهایی کرده است که رشدی بیش از 65 درصدی نسبت به سال پیش از آن داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

اوایل این ماه شرکت Apple اعلام کرد قصد دارد یک میلیارد دلار در شرکت‌های تولیدکننده‌ی آمریکایی سرمایه‌گذاری کند. حالا این شرکت آماده است اولین سرمایه‌گذاری بزرگ را از بودجه‌ی تولید خود اعلام کند. شرکت Corning مستقر در نیویورک 200 میلیون دلار از خزانه‌ی این غول تکنولوژی دریافت خواهد کرد، این سرمایه در جهت توانمندسازی و بخش تحقیق و توسعه‌ی شرکت Corning خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت

سرویس استریم موسیقی Spotify که به تازگی ۱۳ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است، نخستین شرکت بزرگی خواهد بود که به صورت مستقیم در بازار بورس نیویورک عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب