محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت

در حالی که شرکت‌های فروش پوشاک در حال تقلا برای جذب مشتری می‌باشند، صندوق سرمایه‌گذاری Fidelity قصد سرمایه‌گذاری بر روی شرکت جوانی را دارد که قرار است به رقابت با شرکت‌های بزرگ این حوزه رود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

صبح امروز Cisco از برنامه‌ی خود برای خرید شرکت MindMeld به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار خبر داد. MindMeld که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده است، به کسب‌وکارها امکان ساخت رابط کاربری مکالمه‌ای با سرویس‌های رایانش ابری را می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

Ant Financial شرکت تابعه‌ی Alibaba که شرکت Alipay را اداره می‌کند، معامله‌ای با شرکت پردازنده‌ی خدمات First Data منعقد کرده است که به این شرکت اجازه می‌دهد خدماتش را در نقطه‌ی فروش با بیش از چهار میلیون شریک خرده فروش در آمریکا مورد استفاده قرار دهد. این معامله اولین نوع از این دست توسط Alipay در آمریکا است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

گزارش اولیه‌ی درآمد شرکت Snap به عنوان یک شرکت معروف در سال 2017 چندان امیدوار کننده نبوده است، چه از لحاظ پروژه‌های درآمدی و هم ضعف در رشد کاربران. بر اساس آمارهای ارائه شده‌ی شرکت، Snap در سه ماهه‌ی اول امسال ۱۴۹/۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده است که این کمتر از پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر درآمد 158 میلیون دلاری با از دست دادن ۰/۱۹ دلار در سهم برای این سه ماهه است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

این شرکت با خرید تیم طراحی Rdio سرمایه‌گذاری قابل توجهی بر روی آینده‌اش انجام داده است، پس از آن فشار بازارش را با اغوای کاربران جدید به دور از رقابت دور زد. برطبق گزارش جدید از CNBC، این شرکت در حال حاضر در روند انعقاد سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری شرکت صندوق تأمین و سهامی خاص KKR است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

Nvidia دوران پرفروغی را در حوزه‌ی تراشه‌های بازی و هوش مصنوعی سپری می‌کند، اما در این حین نیز به دلیل عرضه‌ی موفقیت آمیز کنسول Nintendo Switch نیز این شرکت سود خوبی برده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

SiFive مستقر در سان‌فرانسیسکو در حال انجام ماموریتی برای آزاد کردن دسترسی به طراحی تراشه‌های سیلیکونی سفارشی است. بنیانگذاران شرکت، RISC-V را اختراع کرده‌اند که یک معماری از مجموعه دستورالعمل‌های رایگان و باز برای ریزپردازنده‌های مدرن است. آن شامل همه‌ی دستورالعمل‌های نرم‌افزاری برای برنامه‌ریزی هر ریزپردازنده ای بر اساس معماری RISC-V است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند