محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

دانشجویان سال اول اقتصاد به شما خواهند گفت چیزی "ارزشمند" است که مردم حاضر به پرداخت پول برای آن باشند. در مورد شرکت Apple این بدان معناست که ارزش شرکت به 800 میلیارد دلار بالغ گشته است که این دست یافتن به رکورد جدیدی برای این شرکت است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

شرکت ارائه‌دهنده‌ی اپلیکیشن اجتماعی موسیقی Smule خبر از جذب سرمایه‌ی ۵۴ میلیون دلاری خود داده است. طبق اخبار منتشر شده، این سرمایه‌گذاری از طریق شرکت غول تکنولوژی چینی Tencent Holdings صورت گرفته است. گفته می‌شود این مبلغ صرف رشد جهانی این سرویس خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

Garena یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های تکنولوژی آسیای جنوب شرقی است که موفق به جذب سرمایه‌ی ۵۵۰ میلیون دلاری شده است. این شرکت همچنین تصمیم به تغییر نام خود به Sea گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

شرکت Cheetah Mobile که یک شرکت چینی ارائه‌دهنده‌ی اپلیکیشن‌های سودمند برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد، موفق به جذب سرمایه برای پیش‌برد و گسترش سرویس‌های خود شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به جمع‌آوری سرمایه در تکنولوژی‌های VR و AR ادامه می‌دهند، همچنان که به دنبال متقاعد کردن کاربران و سرمایه‌گذاران برای موضوعات و اهداف دیجیتالی هستند. Ultrahaptic در حال کار بر روی استفاده از امواج اولتراسوند جهت ایجاد اهدافی سه بعدی در هوا است که کاربران قادر به لمس آن‌ها هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

به دنبال گزارش مالی بسیار خوب Apple در فصل دوم مالی سال جاری میلادی، Apple قصد دارد مشاغل ساخت قطعات محصولات خود را با سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری مجددا وارد خاک ایالات متحده‌ی آمریکا نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش رویترز، بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی آنلاین جهان یک بار دیگر به سرمایه‌گذاران هشدار داد که رشد درآمد تبلیغاتش به احتمال زیاد از سطح بالای جاری نزول خواهد کرد. به نظر این هشدار فراتر از سود و درآمد سه ماهه‌ی فزاینده‌ی Facebook بود که از محل رشد بخش تجارت تبلیغات در گوشی‌های همراه حاصل شده است. هر چند هنوز نشانه‌هایی از این سقوط همانطور که شرکت به پنجمین سالگرد عرضه‌ی عمومی سهام خود نزدیک می‌شود، وجود ندارد.

ادامه مطلب