محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

Airbnb که ارائه‌دهنده‌ی پلتفرم لازم برای در اختیارگذاری منازل مسکونی می‌باشد، فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های سفر گسترش داده است. این شرکت به تازگی اقدام به خرید مجموعه‌ای نموده است که از آن را قادر به گسترش پلتفرم خود می‌سازد و به توسعه‌دهندگان امکان ارائه‌ی سرویس‌هایی بر روی آن را امکان‌پذیر می‌نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

طبق گزارش منتشر شده از سوی Fitbit، ارزش سهام این شرکت به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی رشد داشته است. این رقم حتی از پیش‌بینی‌های صورت از سوی وال‌استریت نیز فراتر بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

درآمد Groupon با 5/5 درصد کاهش در بازار مرکزی‌اش در آمریکای شمالی به ۶۷۳/۶ میلیون دلار با درآمد بلافصل ۰.۰۱ دلار در هر سهم رسید. این نتیجه‌ای به هم ریخته بود: یک شکست بزرگ برای Groupon. تحلیلگران فروش‌های ۷۲۴/۴ میلیون دلاری را انتظار داشتند. هر چند EPS شانس بهتری داشت: میانگین پیش‌بینی‌ها برای هر سهم ۰.۰۱ دلار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

چین بار دیگر امید بزرگی را به Apple نشان داد، بازاری بزرگ و پر رونق، یک طبقه‌ی متوسط در حال رشد و تحسین بالای نام تجاری Apple. در عوض آن طور که آخرین درآمدهای سه ماهه‌ی شرکت نشان می‌دهد چین به یکی از بزرگ‌ترین دردسرهای این شرکت تبدیل شده است. همان‌طور که زمان می‌گذرد، با وجود اعتراضات مدیران آن، همه چیز در چین در حال بدتر شدن برای Apple است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

تنها چند روز پس از آنکه Verizon خبر فروش ۲۹ مرکز داده‌ی خود را به Equinix اعلام نمود، این شرکت در روز جاری اعلام داشت که قصد دارد بخش رایانش ابری و کسب‌وکار میزبانی وب خود را به IBM واگذار کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

شرکت بریتانیایی سازنده‌ی تراشه‌ی Imagination Technologies شرایط مالی بدی را سپری می‌کند. پس از آنکه اعلام شد همکاری Apple با این شرکت بر سر تأمین تراشه‌های گرافیکی به پایان رسیده است، حال این شرکت اقدام به اقامه‌ی دعوا بر علیه Apple نموده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

دعوای حقوقی بین Qualcomm و Apple وارد مرحله‌ی جدیدی شده است. Qualcomm در تازه‌ترین اقدام در تلاش برای منع واردات گوشی‌های iPhone از کشورهای آسیایی به داخل خاک ایالات متحده‌ی آمریکا می‌باشد. این درخواست بر اساس قانونی در کمیسیون تجارت جهانی صورت گرفته است که اعلام می‌دارد این کمیسیون می‌تواند واردات محصولات را بر اساس نقض قوانین حقوق مالکیت معنوی محدود کند.

ادامه مطلب