محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

Agolo، استارتاپ مستقر در نیویورک که قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی به شرکت‌ها در جلوگیری از بارش بالای داده‌ها کمک کند، خبر از جذب سرمایه‌ی ۳.۵ میلیون دلاری از سوی Microsoft داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

Apple به تازگی گزارش مالی سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی خود را منتشر کرده است. این شرکت در گزارش خود عنوان داشته است طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته عمل کرده، اما مقدار فروش iPhone و در نتیجه درآمد آن در این دوره اندکی کاهش داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

سازنده‌ی دوربین‌های GoPro پنجشنبه‌ی گذشته اعلام کرد در حالیکه فروش‌ امسالش 19 درصد رشد داشته است و تا حدود 219 میلیون دلار در سه ماهه‌ی پایانی رسیده است، اما همچنان 110 میلیون دلار را از دست داده که این ۳/۴ درصد بیشتر از دوره‌ی مشابه سال گذشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

Advanced Micro Devices (AMD) پرش ۱۸.۳ درصدی در درآمد سه ماهه‌ی خود را گزارش کرد که تا حدود زیادی با برآوردهای تحلیل‌گران تطابق داشت، هرچند پیش‌بینی حاشیه‌ی سود سه ماهه‌ی دوم برخی نگرانی‌ها را افزایش داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

پس از گذشت حدود ۲ سال از آغاز مذاکرات، در نهایت Angie’s List به توافق نهایی برای واگذاری خود به شرکت IAC HomeAdvisor رسید. گفته می‌شود ارزش این معامله ۵۰۰ میلیون دلار می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

SiriusXM اعلام داشت که شرکت Automatic را که سازنده‌ی محصولات هوشمند متصل به خودروها می‌باشد را خریداری کرده است. گفته می‌شود که این معامله به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

دومین خرید Cisco در سال جدید میلادی از آن موارد بزرگ‌ بوده است. این شرکت غول شبکه‌ی جهان در روز دوشنبه اعلام داشت که این شرکت قصد دارد ۶۱۰ میلیون دلار را صرف خرید استارتاپ Viptela نماید. گفته‌ می‌شود Viptela فروشنده‌ی تکنولوژی شبکه‌ی مورد نیاز به منظور اتصال شعبات دفاتر شرکت‌ها به مراکز داده‌ی تجاری می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

Rubrik، استارتاپ فراهم‌کننده‌ی خدمات بازیابی و پشتیبانی داده برای شرکت‌های با محیط‌های رایانش ابری و On-permises است که یک دور سرمایه‌گذاری 180 میلیون دلاری به ارزش ۱/۳ میلیارد دلار را منعقد کرد. این شرکت همچنین اخبار مرتبط با افزایش درآمد شرکت بین 150 تا 200 میلیون دلار را تائیید کرده است.

ادامه مطلب