محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

Intel گزارش مالی سه ماهه‌ی گذشته‌ی خود را منتشر کرده است. طبق این گزارش Intel از پیش‌بینی‌ها و برآوردها نیز فراتر رفته است. مجموع درآمد این دوره‌ برای این شرکت ۱۴.۸ میلیارد دلار عنوان شده است که به همراه افزایش ۶۶ سنتی به ازای هر سهم می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

وب‌سایت‌های بسیاری بر روی اینترنت وجود دارند که ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های کارگزینی و شغلی می‌باشند، اما Work می‌خواهد به شکل متفاوتی وارد این بازار پر رقابت گردد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

Samsung درخواست Elliott، صندوق حامی اقدامات احتیاطی را برای تقسیم شدن به دو بخش مجزا رد کرد، اما بخشی از پیشنهادهای این صندوق در روز پنجشنبه را پذیرفت. از آن جمله می‌توان به برنامه‌های آشکاری به منظور لغو سهام خزانه‌ی موجود به ارزش بیش از 35 میلیارد دلار تا سال 2018 اشاره نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Zeta Global، شرکت فناوری بازاریابی که اخیرا بخش بازرگانی شرکت eBay و Acxiom Impact را از آن خود کرده، در حال آماده شدن برای دور دیگری از تملک‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در تکنولوژی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Didi Chuxing، غول پر تقاضایی که Uber را خارج از چین به حرکت درآورد، در حال تبدیل شدن به دومین استارتاپ معتبر تکنولوژی در جهان است. یک منبع آگاه در مذاکره با TechCrunch گفت: Didi مستقر در پکن در تلاش برای افزایش چرخه‌ای است که می‌تواند 6 میلیارد دلار با ارزشی متجاوز از 50 میلیارد دلار افزایش یابد. این افزایش همچنین برای Uber قابل پیش بینی است و گفته شده که بیش از 60 میلیارد دلار ارزش گذاری می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Microsoft به تازگی گزارش مالی سه ماهه‌ی گذشته‌ی خود را منتشر ساخت. این شرکت در گزارش خود خبر از درآمد ۲۳.۶ میلیارد دلاری داده است. این رقم به معنای افزایش ۰.۷۳ دلاری ارزش سهام این شرکت می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

Nintendo گزارشی از میزان درآمدهای خود در ۳ ماهه‌ی گذشته را اعلام داشت. طبق این گزارش، از زمانی که کنسول Switch، سه مارس به بازار عرضه شده است، موفق به فروش ۲.۷۴ میلیونی شده است، چیزی در حدود ۲ میلیون واحد بیشتر از پیش‌بینی‌ها.

ادامه مطلب